Mammaen til Tuva:) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jenta mi har nettopp vært syk, med feber og dårlig mage.. Det er nå snart en uke siden hun ble frisk, men spiser enda ikke noe særlig.. Drikker masse melk, og fruktmos, men grøt nytter det ikke å få i henne.. Ikke har magen hennes blitt noe bedre enda heller.. Andre som har opplevd dette? Tips til hva jeg kan gjøre? Både for å få henne til å spise og få orden på magen hennes igjen..
Mammaen til Tuva:) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 hun blir 8 mnd den 24...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå