Gå til innhold

Nattavenning hvor lang tid brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange netter brukte dere og hva slags metoder? Hvor mange faste måltider hadde dere pr dag? Fint om dere kommer med tips som kan funke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det knirkefritt fra første natten, men jeg har gitt mme, har inntrykk av at det er vanskeligere å avvende mm.

Gutten min fikk da to grøtmåltider, ett middagsmåltid og 3 flasker mme om dagen.

Jeg hadde bare en flaske vann stående, når han våknet rundt den tiden han pleide å få flaske, gav jeg han litt vann og smokken, og han sovnet igjen med en gang.

Lykke til:)

Skrevet

Her sluttet hun egentlig selv, så er vell ikke til så god hjelp....

Skrevet

Her er det ennå ikke fred i heimen etter nattavvenning i påska- Pappaen skal prøve nå i helgen.

Vi har en full grøt porsjon morgen og kveld, litt middag og en frutti til lunsj. Pluss litt pupp og mme. Likevel er det ikke nattesøvn å få.....

Skrevet

uff det er sånn jeg gruer meg til i tilfelle han bare nekter... grøss og gru. Dere må bare stå på for jeg mener å tro at h#n ikke trenger nattmat med så mye mat på dagen! Lykke til!!!:-D

Skrevet

Tusen takk, du også! Kanskje få faren til å ta han på natta når det står på som verst? han lukter ikke pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...