mammatil2flotte Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg er 33+5 og tror at babtyen min ligger på tvers. Når snudde din seg med hodet ned???
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg er 38+4, og babyen min ligger med hodet festet i bekkenet. Ryggen presser ut mot min venstre side, og det sparker mye oppover:) Han snudde seg i ca uke 33 tror jeg...
minime<3 in belly Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg nettopp kommet over i 3 trimester, men jeg fikk vite av jordmor i går at barnet mitt lå med rumpa nede i bekkenet og at jeg har en hjerteformet livmor slik at det kunne bli trangt for barnet å snu seg. Så om det er tilfelle at barnet ikke får snudd seg så blir det jo ks. Jeg nekter å føde i seteleie.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Lillebror ligger med hodet ned og ryggen på min høyre side. Slik har han ligget i hele 3. trimester. Men hodet er nok ikke helt festet enda, men det er jo ganske vanlig når man har født før. Er 39+1. Merker allikevel at han har skjøvet seg nedover, lettere å puste og han borrer ikke lenger stumpen oppunder ribbeina mine. Da jeg fikk min første festet hodet seg rundt uke 32.
doble Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Forrige gang snudde jenta seg med hodet ned i uke 36 tror jeg.. Vet ikke helt når hun festet seg da. Denne lille jenta ligger stort sett på tvers.. Akkurat nå de siste dagene ligger hun med bena ned (tror jeg). Kjenner lite spark. Ingenting mot siden eller ribbena. Det presser noe voldsomt nedover:( Liker ikke å kjenne så lite til henne..(Er i uke 32)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå