Gå til innhold

Sterke medisiner???


sussa76...

Anbefalte innlegg

Før jeg viste at jeg var gravid gikk jeg på sterke smertestillende tabletter pga hodepine i 5 uker i strekk. Noen som har gjort noe likninde og fått bekrefta "friskt" barn?? Er veldig bekymra jeg, men skal inn til ul-spesialist om ikke så veldig lenge.. Der håper jeg virkelig på at jeg får en possitiv tilbake melding om skjønnheten min i magen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

God morgen:)

 

Da jeg var gravid med nr2 gikk jeg på sterke muskelsmertende medikamenter i til jeg fant ut at jeg var gravid, og da var jeg ca 7 uker på vei. Og hun er firsk som en fisk og fem år idag:).. Jeg sluttet jo med en gang jeg fikk beskjed om at jeg var gravid, men fikk beskjed av legen min at så lenge det ikke er langvarig bruk av sterke medisiner (ca hele svangerskapet) er det ikke noe å bekymre seg over.

 

Så jeg tror du kan ta det helt med ro, men det er sikkert godt for deg å få tatt en ultralyd for å få det bekreftet.

 

Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.. Nei dette er mitt 5 barn.. hehe.. Driver stor produksjon se.. Ikke misforstå meg nå, men jeg syns det er godt å høre at andre har samme erfaring, også har alt gått bra.. Tusen takk for opplysningene dine.. sånne ting hjelper

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...