MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 kjente et lite "støt" i nederste del av magen på høyre siden, kan det være babyen??? har ikke kjent det før, og det var en helt merkelig følelse =P noen som har kjent det samme?? er 17+6 i dag....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Høres ut som om det kunne være babyen din ja=) Første gangen jeg kjente noe der nede var det et også et "støt" på høyre/nedre side av magen:) Det føltes så spesielt.......derfor regna jeg med det var et spark fra den lille:)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 hehe, regner med det er nurket da!!!!! åh så spennende!! blir kjekkere og kjekkere dette =P skrudde på høy musikk her i morges mens jeg ryddet, og det var da jeg merket det - kommer til å bli en danseløve dette her =)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Du har en spennende tid foran deg ja:) Jeg er nå i uke 26 (27 i morgen), og den lille sparker sånn at jeg av og til lurer på om den har tenkt å sparke seg gjennom! I går satt jeg og såg på magen min og såg på at den bulet ut på ene siden i det babyen sparka:) Utrolig morsomt og se:) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå