cheni Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Skal vi skrive litt om farger vi liker,matrerial, kanskje noen ønsker dieas`\alfabet.... Vi som ikke har tang eller buttlebug enda..... Noen liker kort, noen scrapping, men det går jo veldig mye over i hverandre,,,,, Så man kan jo skrive om man øsker div sett, bazzil glitter (der er så mye fint.....) Johoooo!!!!!! Gleder meg til pakken allerede!!!!
Trollet73 Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg tenker det er morsommere at det er blir 100% overraskelse. Jeg har kjøpt så mye fint i det siste, og flere av hver, at jeg gleder meg til å gi noe bort. Det kan brukes til både kort og scrapbook. I tillegg tenker jeg at man ikke sender diecuts fordi mange har tang og slikt selv. Men kanskje en idé at de som faktisk ønsker diecuts sier i fra, ettersom det er et ønske som er lett å oppfylle. Men forundringspose er (ihvertfall for meg) mest spennende!
Trollet73 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Kanskje man kan si om man har jente eller gutt ettersom de fleste av oss scrapper bilder av baby (mon tro hva det skyldes? :-)
sjeroks Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 æ kan lage en tråd, så kan folk skrive litt om farge man liker ikke liker, om man har barn å kjønne, å noe man ønsker eller ikke ønsker. blir da opp til hver enkelt om de vil skrive noe å ka di skal skrive. men da ordne æ bare den tråden her inne. tror ikke noen utnom dere her inne har meldt sæ på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå