Gå til innhold

Ang. hemmelig scrappevenn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi skrive litt om farger vi liker,matrerial, kanskje noen ønsker dieas`\alfabet.... Vi som ikke har tang eller buttlebug enda.....

Noen liker kort, noen scrapping, men det går jo veldig mye over i hverandre,,,,, Så man kan jo skrive om man øsker div sett, bazzil glitter (der er så mye fint.....)

Johoooo!!!!!! Gleder meg til pakken allerede!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er morsommere at det er blir 100% overraskelse. Jeg har kjøpt så mye fint i det siste, og flere av hver, at jeg gleder meg til å gi noe bort. Det kan brukes til både kort og scrapbook.

I tillegg tenker jeg at man ikke sender diecuts fordi mange har tang og slikt selv.

Men kanskje en idé at de som faktisk ønsker diecuts sier i fra, ettersom det er et ønske som er lett å oppfylle.

Men forundringspose er (ihvertfall for meg) mest spennende!

Skrevet

Kanskje man kan si om man har jente eller gutt ettersom de fleste av oss scrapper bilder av baby (mon tro hva det skyldes? :-)

Skrevet

æ kan lage en tråd, så kan folk skrive litt om farge man liker ikke liker, om man har barn å kjønne, å noe man ønsker eller ikke ønsker. blir da opp til hver enkelt om de vil skrive noe å ka di skal skrive.

men da ordne æ bare den tråden her inne. tror ikke noen utnom dere her inne har meldt sæ på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...