Gjest Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Stakkars lille guttebassen til mamsen. Han har så masse magesyre som kommer opp at de rett og slett ikke hadde sett verre på barneavdelingen. Hele dagen bobler galskapen opp og lager betennelse og annen styggskap i spiserøret. Nå blir det hastehenvisning til Haukeland og operasjon.. Masse tanker nå. Han er så tapper og god. At han orker. Husker bare halsbrannen fra svangerskapet, den var gruuuusom. Modige, tøffe og sterke gutten som takler dette. Blir nesten litt lei meg for at det har tatt så mange år å utrede dette..
Salsa Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Uffamei. Er det minstemann? (har ikke vært her inne så mye at jeg har fulgt med, men så at du hadde en på 1,5 år). Ikke så godt når de ikke kan forklare hvor og hvorfor de har vondt, men dere har vel gjort så godt dere kunne og har ingen grunn til dårlig samvittighet i hvert fall. Nå får han vel endelig hjelp, så da blir det nok en helt annen gutt etterpå. Lykke til.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 huff og huff da.godt di fant ut hva det var,og at han får hjelp.må være en tapper liten gutt du har.får helt vondt jeg når jeg tenker på hva han har gått gjennom.er jo både vondt og ekkelt.nei,du har en liten tøffing der du.helt sikkert.å om ikke lenge er han kvitt det dumme problemet. det blir godt tenker jeg ;o)
Reveenka Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Å, stakkar liten! Dette høres ikke noe kjekt ut; håper dere får komme fortfort til Haukeland og ordne opp i dette.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Hei Salsa. Nei det er han som snart blir 7.. Vi har gjort masse, ja.. men det er en vanskelig ting å kontrollere både symptomer, og vite hva som er hva her:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Stakkars liten, vet akkurat hvor vondt dette er. Har hatt det siden jeg gikk gravid med førstemann og det er 20 år siden. Holder det i sjakk med medisiner, men vurderer sterkt operasjon. Jeg har ikke fått betennelser i spiserøret da det er holdt i sjakk med medisinene, så det er tydelig at han har hatt ubehageligheter en stund. Flott at de skal operere ham snart - da får han en ny hverdag! Lykke til!
phantomet Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Stakkars lille tapre gutten! Håper det går fort til hverdagene hans blir fine... Lykke til!
Reveenka Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Surfet litt rundt, og fant denne linken, jeg. http://www.halsbrann.com/article/501730.aspx
Urtete Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Huff & huff!!!! Stakkar gutten din! Håper han får hjelp, og at han får det fort! Føler meg deg - det er tøft å ha syke barn! Stor trøsteklem fra meg til deg (og til guttebassen din)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 stakkars liten ting, så vondt det må være...... god bedring, og hurra for behandling av sykiser klem til mamman og til liten venn fra
hypersusmor Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Det er ikke noe som er verre enn småtasser som ikke er helt friske. Jeg ønsker dere alt godt!
Karomamma Skrevet 19. april 2007 #13 Skrevet 19. april 2007 Huff, stakkars liten! Mannen min har slitt med det i åresvis og tatt tabletter. Han fikk operasjon for litt over 1 år siden og vips, så ble alt i orden! Vet ikke om de opererer så små barn, men det er i hvert fall verdt det
strikkballen Skrevet 19. april 2007 #14 Skrevet 19. april 2007 Uff, stakkars, så tøft for ham! Skal visst hjelpe med en gang med operasjon, så da slipper han mer av dette;-) Lurer litt på hvordan dere oppdaget refluksen? Tror begge mine har/har hatt det, store-junior slet med inmari mye gulping som baby, dårlig matlyst og magevondt en stund. Fikk ham utredet, men de så ingenting på røntken, så de ville ikke ph-måle. Nå er han helt fin (4 år). Lille-junior har litt sånn oppgulp av og til, særlig hvis han løper mye rundt etter å ha drukket melk. Av og til hoster han uten at det er forkjølelse, i perioder en del ganger i løpet av dagen, nå har det vært bedre en stund. Men har fått henvisning til utredning. Gruer veldig for dette med ph-måling hvis de må gjøre det...!!! Hva slags symptomer hadde gutten deres?
Gjest Skrevet 19. april 2007 #15 Skrevet 19. april 2007 Hei. Vil bare si at selv om det ikke viser på røntgen, kan han ha refluks. Minstemann har refluks uten påvist funn på røntgen, men pH måling avdekket dette. Selve pH målingen foregår ved at de legger ned en sonde, og så tar dere røntgen/ gjennomlysning for å se at sonden ligger der den skal. Kan være litt ubehagelig å legge den ned, så du kan få litt beroligende medisin. Symptomer på begge guttene Hoste etter måltid og om nettene Liten eller ingen interesse for mat og drikke Astma symptomer med surkling og langvarige lungebetennelser Gulping Hes stemme Vondt i ryggen sier mellomste og smerter når han spiser Begge to går på Losec, mini har hatt god effekt og spiser godt nå, ikke plaget i det hele tatt. Mellomste har ingen effekt av Losec.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå