♥Snulder Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Ikke kan jeg bade....nyoperert.... Ikke kan jeg drikke.... skal kjøre dagen derpå.... (æææ...får litt fort hangover kan man si...) Ikke kan jeg røyke....fortsatt nyoperert... Hva i alle dager skal jeg gjøre på Holmsbu da???????? For vi drar vel KUN dit for å gøre disse 3 tingene vel.... hehe...
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 du skal dit for å slappe av......nyopperert husk.=) så skal du heie på alle di som bader=)) sitte å le av di som ikke kan kjøre dagen derpå =))) å være glad for at du er nyopperert,så slipper du å røyke =)))) men det viktigste,du skal bare kose deg sammens med alle di koselige jentene du skal på tur med =0) å så kan du trippe innom her å gi oss som venter dere tilbake full raport....he-he ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Du kan passe på meg, så jeg ikke gjør for mye av de nevnte tingene;-)) My private bodyguard liksom!
Reveenka Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Nyoperert - da kan det vel ikke være noe bedre sted å være rekonvalesent på, vel? Pass på at du drikker minst ett stort glass vann pr glass vin, og slutter før kl. 24.00 så garanterer jeg at hangoveren blir seponert...c",) Og så kan du jo like godt benytte anledningen til å slutte helt å røyke,når du nå likevel ikke kan gjøre det etter operasjonen. Seså! Problem løst! c",) Da skal jeg bare jobbe videre på mitt problem, som blir å skaffe ny barnevakt til helgen på minimalt varsel... Noen festlige slektninger har sørget for at revemannen må delta i et overraskelsesjubileum(stort, rundt tall...) i familien AKKURAT på den dagen vi skal avgårde(utrolig dumt, men umulig å melde avbud til dette selskapet...) så nå skal jeg vri hjernen for å komme på noen gode alternativer til barnevakt.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Slappe av, slappe av, slappe av Prate, prate, prate Sove, sove, sove hele natta Sånn, nå fikk du og tre ting å gjøre:) Kos deg!
phantomet Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Hei Snulder Vi kan campe sammen...for: 1. Jeg vil heller ikke bade. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg har lest alt om farene ved flom, og har Tsunamien friskt i minne fra nyhetene... (Stor dame = oversvømmelse) 2. jeg skal kjøre jeg også, og vet at dagen derpå kommer altfor raskt og plagsomt dersom jeg ikke er forsiktig med alkoholen. (Tåler ikke all verden) 3. Jeg røyker ikke MEN 1. Jeg har svart belte i skravling. 2. Elsker sosiale begivenheter. 3. Nyter god mat til fulle. 4. Ler gjerne høyt og ofte 5. Er nysgjerrig og spent på å bli bedre kjent med de andre damene. 6. Har planer om å bare slappe av og nyte å gjøre minst mulig. 7. Ser virkelig frem til å sove en hel natt uten forstyrrelser.... Høres ikke det digg ut???????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Her ser jeg ikke noe problem.......... Røyk er vondt, drikke mye alkohol er det sikkert ingen som gjør, ikke jeg i hvert fall (tåler så lite), og bade er oppskrytt........eller????? Vi er sikkert ikke i bassenget alle sammen på en gang.. Men at du valgte litt feil dato, det må jeg si meg enig i. Ellers kan du sitte på stas og være litt ekstra rak i ryggen...
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2007 Hahaha... dere har rett alle sammen! Vi skal først og fremst kose oss og skravle og le! MEN jeg har nok et problem! Får ikke tak i Keiko-uniform!!! Har vært Jessheim rundt i dag og jaktet, men der er det bare badedrakter ala syyl-slank, eller gravide-typen! Begge er helt utenfor det jeg kan ha! Selv om jeg bare kan vasse litt, så trenger man vel badedrakt???? Er det ikke den vi skal bruke mesteparten av dagen da tro???
phantomet Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Jeg fant en keikodrakt i str. middels flodhest på Lindex....Der hadde de flere varianter.... Lykke til i jakten!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Det går helt fint med bikini også, det er faktisk få som bruker badedrakt der;-)) Kanskje tegn på at vi er modne siden vi er så fryktelig opptatte av denne keikodrakta....hehehe........ Ellers så får man utdelt en badekåpe og slippers når man tar behandling, så vi som er tidlig ute, kan rusle rundt i denne resten av dagen.......(jada, skal kle meg til middag;-)) Men det er veldig avslappet og ikke noe å styre med altså.....så om du har en bikini Snulder så ta med den:-) Jeg har kun badedrakt fordi jeg brukte den på babysvømmingen.......kommer nok aldri til å bruke den ellers:-)
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Ha ha ha, jeg må bare le. Alle er visst i samme båt (bokstavelig talt). Jeg har en gammel badedrakt som jeg tror er stor nok, men jeg har ikke turt å prøve den ennå. Pakker den ned og satser på at den passer... Bikini er TOTALLY OUT OF THE QUESTION...
hypersusmor Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Jeg skulle likt å se alle dere modenmammaer. Det høres ut som om dere stiller med en snittvekt på omlag 160 kg. Noen overdrivelser ute og går muligens? Kos dere masse, både nyopererte (trodde ikke det var lov til å røyke på spa, jeg) og dere andre!
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 JA, det er overdrivelser de luxe her!! De som jeg har møtt IRL, er i hvert fall strålende utgaver av arten vår - alle som én!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. april 2007 #14 Skrevet 18. april 2007 Men du har ikke møtt meg ennå da.......... Skummelt.... Keiko.....ehhhh, nei blåhval var det visst. (blå badedrakt)
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. april 2007 Øhhh.... ja... det er nok en og annen overdrivelse ute her ;=) Det er vel ingen som går under benevnelsen overvektig.... men jeg VET at det er mye selvironi ute og går..... Gled dere alle mann (kvinner)... det eneste jeg kan oppdrive er en bikini.... og jeg minner dere alle på ....JEG HAR 5 BARN .... og har ikke hatt noen surrogatmor her nei!!! Når det gjelder bemerkningen min om røyking.... jeg er ikke-røyker altså! Har bare litt lett for å falle utpå "skråplanet" når jeg kommer i rette stemningen...;=)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. april 2007 #16 Skrevet 18. april 2007 ... blir nesten ikke noe misunnelig her jeg stikker innom som snarest...
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #17 Skrevet 18. april 2007 Du kan le Du kan spise masse god mat Du kan skravle Du kan vasse rundt i diger morgenkåpe Du kan strutte rundt og få mine mikroskopiske skinnfiller til å virkelig krympe seg... Gleder meg voldsomt jeg nå. Har jo Leos ettårsdag med 18-20 gjester på døra når jeg kommer hjem sånn utpå søndagen så jeg kan alltids trenge å ta det litt rolig på lørdagskvelden jeg også... Men har jeg tenkt å ta hensyn til det? NEI!
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2007 #18 Skrevet 19. april 2007 DET er rette spiriten, kjære Gummis ;-))) Jeg tenkte også på å feire bursdagen på søndagen, men så kommer mamma ned på mandag, og da blir bursdagen feiret på dagen (heldigvis) ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå