Gå til innhold

super service fra nestle


Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte en mail til de i dag og klaget på en pakke nan 2, den skummet seg og luktet jern

 

fikk kjempe kjapt svar og hun fortalte hvorfor det var slik..en produksjons feil som gjorde at embalasjen ikke var tett nokk..

 

og hun skulle sende meg en ny pakke med nan 2 samt smaksprøver:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja de er kjempe gode på service! fikk pakke med grøt smaksprøver og en skjei i posten i dag:)

Skrevet

Jeg hadde et spørsmål om maisgrøten her tidligere. Fikk kjapt svar at sånn skulle det ikke være, og fikk tilsendt en pakke med to pakker grøt, 6 middagsglass, 2 fruktglass og nyttig informasjon. Syns det var veldig bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...