mamma07&09 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Prøver å finne et fint navn som ikke er på topp 10 lista og som heller ikke er for sært. Disse har jeg tenkt mye på siste dagene: Karoline (etter jentas tippoldemor) Isabelle Viktoria Johanna Daniella Blir kjempeglad for alle svar, og tar gjerne imot forslag til andre navn dere tror jeg kan like:)
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hei du Isabelle og Victoria syns jeg var finest, men å kalle opp etter tippoldemor er jo kjempekos! Andre navn: Katinka Linette Marielle Kristina Helena Bettina Amanda
StorkeMammaen Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Karoline - klassisk, og går aldri av moten. Johanna - fint navn Di andre blir alt for jålete for meg, litt pompøst.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Johanna er fint:) Karoline (Karolina er ennå finere synes jeg...) men karoline er søtt:) Viktoria er fint:) Liker best Johanna, Viktoria og så Karoline:)
Vrimle Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 1.Johanna 2.Isabelle 3.Viktoria 4.Daniella 5.Karoline Synes det er koselig at noen bruker oppkalling, men liker desverre ikke Karoline. Har assosiasjoner det det navnet jeg ikke greier å kvitte meg med:( Lykke til med navnevalget!
Vannmann35 Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Karoline og Johanna er to vakre klassiske navn! De andre er tacky og litt småharry.
prebs Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Karoline er kjempefint- og koselig å kalle opp.
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Johanna er fint, Karoline går an, de andre var klissete og fæle.
kidos! Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Karoline - koselig og klassisk. Blir enda bedre pga oppkallingsfktoren Liker det ikke så godt m/ a-ending som noen foreslo. Blir litt svenskt, men det kommer jo an på etternavnet da. Johanna - veldig flott og klassisk. Et "skikkelig" navn De tre siste synes jeg ikke så mye om. Litt klissete, unorskt, tacky osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå