Gå til innhold

Alkoholfri rødvin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaring? Har bursdag til søndag, og fikk plutselig så lyst på en god vin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt både rød- og hvitvin, av merket Inglenook ell noe sånt på polet. Den er god, ikke som ordentlig, men en god erstatning!

Skrevet

jeg synes de smaker helt forferdelig, men har hort at Ariel er den beste alkoholfrie...

Skrevet

Jeg synes og det smaker forferdelig!! Solbærsaft....holder meg heller til ølet aas uten, beste erstatningen...:o)

Skrevet

Har også hørt at Ariel skal være den beste alkoholfrie vinen, men den er visst ikke av de billigste heller.

De har noen som man kan få kjøpt i 1/2 flasker (veldig billige) og det kan jo man kjøpe hvis det er kun for kosens skyld og man vil ha bare et glass. :)

Gratulerer på forskudd!!! ;)

Skrevet

Jeg synes de alkoholfrie vinene er helt grusomme, smaker som saft som har gått ut på dato. Alkoholen gir tydeligvis en del av den gode smaken. Jeg holder meg til alkoholfritt øl, det smaker hvertfall nesten likt:) Eller drinker uten alkohol hvis du har blender.

Skjønner deg så godt, jeg har virkelig savnet å kunne ta meg et glass vin eller to i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...