Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Merker man det??Hva er symptomene på at en fødsel nærmer seg??
Nr-2-i-magen Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Når du har tre rier på ti minutter da nærmer det seg Og da kan en dra til føden. (Hvis du har lang vei, kan du kanskje dra før) Fått beskjed på svangerskapskurs at en skal ikke gå rundt å henge seg oppi alt slags før det faktisk skjer noe og da vet en det. Går en rundt å tenker og lurer på om det skjer noe hele tiden, går det kanskje litt tregere... Så sant ikke vannet har gått eller en faktisk har fått rier, så skal en bare slappe av og kose seg. Tror poenget var at det finnes ikke noen symptomer. F.eks noen kan ha løs mage døgnet før fødselen starter. Noen har kanskje løs mage i to-tre uker (eller mer) før fødsel starter. Noen har kanskje hard mage. Dumt å få løs mage og tro at nå er noe på gang, også satt du der med magen fortsatt etter tre uker Ang. om en merker at hode fester seg. Noen merker vel noe, men kan en virkelig være sikker på at det var hode som festet seg? Så jeg TROR at nei en merker ikke dette slik at det går an å beskrive for andre hvordan det er. Hvis du har bekkenløsning, så kan den bli bedre når hode har festet seg, sa de på kurset.
bebbisimagen =) Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 jeg trodde hodet var festet pga det føltes ut som babyen trykket seg nedover..var hos jm i dag,men hodet var ikke festet,men hun sa at han prøvde for harde livet å finne fram,haha så det var vist derfor jeg kjenner dette trykket..
Nr-2-i-magen Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 He he Godt mulig at det er en ting folk kjenner, men jeg kjente ingenting
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Pusimagen Hengte meg litt opp i det du skrev om tre rier på 10 min. Viss jeg skulle fulgt ditt råd,så hadde jeg født på vei til sykehuset omtrent.. Har ikke såå lang vei,men hadde ikke mer enn 2-3 rier pr 10 min hele fødselen (og jeg var førstegangs da..)
Nr-2-i-magen Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Det var ikke mitt råd, jeg er førstegangs og har ikke peiling. Wææ, vil ikke ha skylden hvis noen føder i bilen nå, he he Jeg bare skrev det de sa på svangerskapskurset til mamastork. Men det kan jo ikke gjelde for alle uannsett. Jeg antar at en kjenner det på kroppen når en synes at en skal dra til sykehuset, men jeg vet jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå