Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Har tenk å kjøpe lekegrind. Er det noe jeg bør tenke på? størrelse på grinda og sånn..
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ikke kjøp med nett, det kan småen komme til å klatre i. Jeg har kjøpt en som man kan kjøpe telt som tilleggsutstyr til, da holder den seg spennende lenger:) ellers har jeg ingen råd...
Gjest Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Babydan sin har dør, det er praktisk for krabbende småttiser:) Har ikke den selv dog, men viktig for meg er at det er flere "etasjer" på den:)
Perleblomst Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Først må jeg si at vi har veldig god erfaring med lekegrind! Begynte med korte stunder for datteren vår da hun var 9-10 uker, med en uro festet til, og dette syntes hun var veldig gøy. Jeg er glad vi valgte en grind med hevbar bunn,da blir dette en variasjon til leketeppet,og hun kan titte bort på oss når vi f.eks.sitter i sofaen ved siden av. Vår er 1x1,80 og den er passe stor for henne og vår stue. Hun er nå 5 mnd,men i begynnelsen lagde jeg et "rede" for henne ved at hun lå på lammeskinn i ammemadrassen og med tepper langs kantene. Først nå har vi satt opp sprinkelbeskyttere,og hun ligger fortsatt på skinnet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Babydan sin er super, god størrelse og fint med dør, så man slipper bøye seg så fælt, dessuten kan barnet komme seg ut og inn selv, greit når de blir litt større og kan bevege seg selv og man selv er i rommet! Kan lage telt ut av den.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Vi har hatt grind fra første dag. Festet uro til den ol. vil anbefale sprinkler og ikke netting. Er mye mer å velge i av leker som kan festes til sprinkler. Har brukt grinda mer som en seng i stua, og der kan han ligge trygt fra kattene. Ikke ramler han ut/ned noe sted, og ikke er det kaldt.. Har en liten vogndyne hengende fast i den og god postring i bunnen.. Her leker han og sover en blund. Kjekt for de som kommer på besøk for å titte også. Vår er relativt liten, så den må nok byttes ut med noe større med tiden.. men.. den var billig, og lett å ta fra hverandre og sette sammen... Vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå