Joikaboll@ Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hvordan er det med betalinga? Forskudd eller?
Sanyo Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Det står vel innen 3 dager etter auksjonen er slutt,men jeg har fått med meg at hun er fleksibel hvis det trengs.Blir litt hekta på å henge der inne ser du,så da får en med seg litt. Kjøpte min av henne selv å,men jeg betalte med det samme,så det var ikke noe tema liksom.
Joikaboll@ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Okay, er bare så usikker på om jeg tør når det er forskuddsbetaling. Har jo ingen garanti da.
Sanyo Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hun driver firma,så det er kjøpsloven som gjelder.Og med så mange gode karakterer fra folk som har kjøpt kjoler,så var ikke jeg så veldig skeptisk:)
*Ametyst81* Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Det er forskudd ja. Men jeg betalte ikke før det var gått 14 dager. Grunnen er at jeg forandret litt på kjolen jeg sendte henne bilde av. De hadde ikke de identiske blondene som var på kjolen. Så de sendte meg prøver på blonder(via mail)og jeg var veldig i tvil om farge, så det tok også sin tid:-) Hun er veldig tålmodig må jeg si!
Joikaboll@ Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Okay, da er det jo ikke grunn til å være sleptisk, men prisene hun tar er jo altfor lave, derfor jeg var så skeptisk Men nå har jeg hvert inne på qxl, finner henne ikke og ikke skjønner jeg så mye av det. Jeg har finni kjolen jeg vil ha, men syr hun bare "faste" kjoler eller er det helt opp til meg å bestemme?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Hun har endret navn til TorunnsDrommekjoler.Hvis du går inn her http://www.qxl.no/default/defaultlist.asp?catg=12098&languagenr=20&ArticleType=0 så kan du gå inn på 3 kjolen nedover,inne på den sida finner du "se selgers auksjoner" nede på høyre side.Du får hvilken som helst kjole selv om de ikke ligger ute.Hun hadde å en annonse på qxl rubrikk,og der står telefonnr hennes så du kan ringe eller sende sms.kjempelurt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå