Gjest Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Så kjedelig du er lagt inn:(Som om tida ikke går seint nok lissom.... Lenge er du lagt inn
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ja, er ufattelig kjedelig her, og tida går ufattelig sakte.. Men tar en time av gangen, og så får jeg jo endel besøk og sånn (mamma jobber på sykehuset, så hu kommer innom titt og ofte), og så er det måltider, lege som kommer innom, jordmor som kommer innom, så skjer jo litt sånn innimellom hvertfall da Skal ligge her til mandag ihvertfall, da skal de måle på nytt, mulig jeg får reise hjem da, og mulig jeg må bli liggende lengre. Så du får hilse til alle jentene på treffet på onsdag! Jeg som hadde fått bytta vakta mi og alt.. blah.
Gjest Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Så etter deg på jobb også hehe... Vet hvor uendelig kjedelig det er å ligge inn på sykehus ja:( sender masse gode tanker til deg, og håper du får komme hjem iallefall(bedre å ligge hjemme iallefall)
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 ja, så jo etter deg også! Hvor ble du av? Folkesky? Men nå skal jeg legge meg for kvelden, må jo stå opp HALV ÅTTE om mårningen nuh, nytter ikke å sitte utover natta da vettu.. Dumt de ikke har MSN her, savner tastinga om løst og fast
Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Var der jeg..Men Ikea er stort da.....puh..hehe Går an å bytte hotmail adresser så man kan sende mail fram og tilbake om du kjeder deg masse da...gjør det med venninne som jobber på sykehus:)funker som fjell det:) Du får sove godt, tenkte på deg da jeg var på I i dag,
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 hææ? var du på ul i dag? Eller hva står den l-en for? Jeg ligger jo bare rett over gangen, du skulla kommet og vist labb Ligger i femte på obsen, rett inn døra til høyre når du kommer ut heisen, istedenfor inn til venstre på venterommet til ul. Gikk det bra på Ul`en da? (er visst våken litt lengre jeg..
Gjest Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Nei var på IKEA i dag også...det I sto for.. tenkte jeg ikke skulle skrive det så mye på tråden da vettu... Jeg skal på ul den 10 mai, håper du er hjemme før den tid da....
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 aha, så det var en stor I, syns det ligna på en liten l, jeg Ja, syns å huske at det ikke var før litt senere du skulle på ul ja, så ble litt forskrekka! MEn er nok hjemme til den tid håper jeg, kanskje jeg kan ha slabberas hjemme til meg en gang? Bor jo midt i byen, så burde jo gå an for folk å komme seg dit.. hmm.. *tenke litt mere på*
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 ja, var det jeg skulle spørre om: fant du det du var ute etter? Og ble det den bokhylla? Og ble det no mere..?
Gjest Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Hehe må sende en pm til deg .. må sende en mms til deg. *du vil bli stolt*
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 ooi:) Det så jo kjempefint ut!! Greit å få litt kontroll over kaoset kan jeg tenke meg.. Er no dritt med alle papira som samler seg opp.. Blaah, merker jeg får kynnere bare av å ha tastaturet i fanget, så må ha det litt i en litt rar posisjon har jeg funnet ut, men funker fordet
Gjest Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Du må bare sende en mld om du kjeder deg;) sovetid her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå