Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg kjenner kun få spark om dagen, svake. Tidligere kjente jeg faktisk mye mer enda babyen var mindre..
Papegøyeblomst Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Uke 21 idag jeg også. kjente første sparket igår, men ikke kjent noe idag enda.
~La luna~ Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Er jo 21+5, og kjenner masse. Mest om morran og kvelden, men også ellers om dagen. Vært sånn den siste 1,5 uka. Magen bulker i alle retninger. Veldig moro å se (er andregangs, og kjente ikke så mye liv mellom uke 20 og 22 første gang som nå)
Carta Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg er 20+2 og har kjent han hver dag siden jeg begynte å kjenne han for snart 2 uker siden. Kjenner det spesielt ofte når jeg akkurat har spist, eller om jeg sitter, og lener meg fremover en liten stund. Men jeg må si at jeg kjenner ikke like mye hver dag. I går var det ganske rolig, men i dag har det vært full gass igjen.
tullå Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Er i uke 21+0 nå, har kjent spark i 2 uker nå...Varierer veldig, noen ganger flere ganger om dagen andre dager bare om kvelden.... Faktisk er det noen dager jeg ikke kjenner noe...Snakker med jordmor om det idag, var litt bekymret siden jeg ikke kjente noe av og til, men var visst normalt nå så tidligt:)
MathildeC Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Jeg kjente mindre i en periode, og det var kanskje rundt 20-21? Muligens en uke eller to senere. Fikk inntrykk av at det var flere som hadde det sånn. Uansett, det har gått opp og ned og i det siste har det vært ganske mye. Er 27 uker på vei nå.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 hei! Jeg kjente en del spark fra uke 16, i uke 20-21 var det faktisk litt mindre, grunnen sa jordmor var at babyen har god plass enda og det er ikke alltid man kjennder det. Det kommer ann på hvordan barnet ligger. Er i dag i uke 24 og det sparker nå masse i løpet av en dag. Full turning inne i magen, så det kommer nok. Det kan hende barnet ditt sparker når du er i bevegelse selv og da er det mindre sannsylig at du kjenner sparkene. Men vent en uke eller tre så kjenner du de uansett om du står, går eller ligger.
eli81*høygravid* Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Jeg er i uke 21, og kjenner det stort sett bare om kvelden og morgenen, noen dager mer eller mindre enn andre. Har foranliggende morkake da, så det er vel grunnen til at jeg ikke kjenner så veldig mye enda
Mamman til Georg :) Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Jeg er 21+3 i dag og kjenner masse liv Er mest fart om kvelden her
Caelyn Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Kjente maaasse spark fra uke 18 til og med nå.. Men det var noen dager hvor jeg nesten ikke kjente noenting, så kom det tilbake for fullt. Nå kan sambo kjenne på utsiden av magen og, det er ekstra stas =) hehe
Dragemor Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Er 20+5 og kjenner masse spark... også er det noen runder med hikking - ganske morsomt om man har tiden til å sitte ned og kjenne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå