Gjest Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 exen min krever at han vil ha datteren 50% , mn han bor i utlandet hun er bare 14 mnd, og jeg er så lei meg hva gjør jeg ??? det blir så dårlig for henne å reise fram og tilbake
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Tviler sterkt på at han vil få 50/50. Er noko retten ikkje vil komme til å gi. Der spiller noke geografisk avstand ein del inn. Veit om eit par, der mora bur i utlandet, kor mor har barnet i 7 veker og far i 3 veker. Om ikkje barnefaren går med på noko anna ordning må du vel truleg gå rettens vei. Eg skjønner deg godt ihvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hmm.. Tror ikke du skal beskymre deg. For det 1. er hun for liten til å "deles" på, og det finnes vel noe streksjoner når det gjelder å ta barn ut av landet. Dette går nok bra!
Dido34 Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Håper dette kan hjelpe deg.... http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=one&id=13733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå