Gå til innhold

Noen her som har hatt sukkerbelastning?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det var før jeg ble gravid.. Hva lurer du på?? :)

Skrevet

Jeg hadde det under første graviditet,men jeg husker ikke om jeg fikk kjøre bil!! Kan jeg det??

Skrevet

Ehh, hvorfor skulle du ikke kunne kjøre bil??

Du skal møte opp fastende, ta noen blodprøver, drikke sukkervann, vente i 2 timer og så ta nye blodprøver... Kan ikke helt skjønne at det vil ha noen innvirkning på dine kvalifikasjoner som sjåfør.... :P

Skrevet

For legen sa jeg kunne det,men jeg ringte ned for og være sikker og dem på sykehuset sa jeg IKKE kunne det!!! I mellomtiden altså... Er noen som reagerer på det ekle sukkervannet!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Men du skal holde deg i ro, sitte eller ligge mens du venter i de to timene.

Selv presterte jeg og svime av etter å ha gulpet i meg elendigheten, så jeg fikk meg en benk og noen ukeblader.

Skrevet

Ok. Jeg fikk reise hjem i mellomtiden forrige gang jeg. Mor mi hentet meg,så jeg lurte på om jeg måtte få skyss nå også! Gidder ikke sitte på sykehuset i 2 timer! :)

Skrevet

Oki, da forstår jeg spørsmålet ditt litt bedre :D

Ble du dårlig sist?

Skrevet

Tok det i forrige uke, men måtte sitte i ro på legekontoret å vente i de 2 timene. Hadde med meg strikking jeg, da, så tiden gikk i grunnen relativt fort.

Skrevet

Jeg fikk ikke lov å forlate legen de to timene, skulle sitte i ro på venteværelset og bare la kroppen jobbe med sukkeret uten noe som helst aktivitet.. Hadde med en bok jeg.

Skrevet

Da jeg hadde det fikk jeg beskjed om å sitte helt i ro i de to timene, eneste jeg fikk lov til var å gå på do. Gikk veldig greit, ble vist inn på et eget rom med stressless, pute, teppe, ukeblader og flatskjerm-tv... :-)

Dette var på sykehuset i Tønsberg.

Skrevet

Sukkervannet var helt greit å drikke. Men litt kvalmt da. Det var noen som tipset meg om å ta med litt sitronsaft til å ha oppi (kun noen dråper). Det gjorde ikke jeg men det kan jo være verd å prøve. Kan også være greit å ha med noe å spise/drikke når du er ferdig. Det gjorde ikke jeg og var helt utsultet når jeg endelig kom meg hjem.

Skrevet

uff har tatt det her ja.Sukkervannet var veldig søtt,ble litt kvalm av det.Men fikk det i meg,så ventet jeg i 2 timer får de sjekket blodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...