mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ja, men det var før jeg ble gravid.. Hva lurer du på??
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde det under første graviditet,men jeg husker ikke om jeg fikk kjøre bil!! Kan jeg det??
Som Natt & Dag Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Ehh, hvorfor skulle du ikke kunne kjøre bil?? Du skal møte opp fastende, ta noen blodprøver, drikke sukkervann, vente i 2 timer og så ta nye blodprøver... Kan ikke helt skjønne at det vil ha noen innvirkning på dine kvalifikasjoner som sjåfør....
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 For legen sa jeg kunne det,men jeg ringte ned for og være sikker og dem på sykehuset sa jeg IKKE kunne det!!! I mellomtiden altså... Er noen som reagerer på det ekle sukkervannet!!!!!!!!!!!!!!
Som Natt & Dag Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Men du skal holde deg i ro, sitte eller ligge mens du venter i de to timene. Selv presterte jeg og svime av etter å ha gulpet i meg elendigheten, så jeg fikk meg en benk og noen ukeblader.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 Ok. Jeg fikk reise hjem i mellomtiden forrige gang jeg. Mor mi hentet meg,så jeg lurte på om jeg måtte få skyss nå også! Gidder ikke sitte på sykehuset i 2 timer!
Som Natt & Dag Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Oki, da forstår jeg spørsmålet ditt litt bedre Ble du dårlig sist?
Forskeren Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Tok det i forrige uke, men måtte sitte i ro på legekontoret å vente i de 2 timene. Hadde med meg strikking jeg, da, så tiden gikk i grunnen relativt fort.
Fire småtroll Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk ikke lov å forlate legen de to timene, skulle sitte i ro på venteværelset og bare la kroppen jobbe med sukkeret uten noe som helst aktivitet.. Hadde med en bok jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Da jeg hadde det fikk jeg beskjed om å sitte helt i ro i de to timene, eneste jeg fikk lov til var å gå på do. Gikk veldig greit, ble vist inn på et eget rom med stressless, pute, teppe, ukeblader og flatskjerm-tv... :-) Dette var på sykehuset i Tønsberg.
amilde 11.06 Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Sukkervannet var helt greit å drikke. Men litt kvalmt da. Det var noen som tipset meg om å ta med litt sitronsaft til å ha oppi (kun noen dråper). Det gjorde ikke jeg men det kan jo være verd å prøve. Kan også være greit å ha med noe å spise/drikke når du er ferdig. Det gjorde ikke jeg og var helt utsultet når jeg endelig kom meg hjem.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 uff har tatt det her ja.Sukkervannet var veldig søtt,ble litt kvalm av det.Men fikk det i meg,så ventet jeg i 2 timer får de sjekket blodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå