Gå til innhold

Hva involverer dere mannen i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke oppgaver har mannen deres med tanke på bryllupsplanlegging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle, så nær som kjolen min.

Skrevet

Vi planlegger sammen om det meste men blomster,pynting og fargevalg står jeg for..og han musikken for det meste!!Det syns vi funker veldig bra..!!

Skrevet

Han har ordnet med transport og skal ordne musikken.Han har også ansvaret for fotograferingen (kusinen er fotograf) Ellers har vi blitt enig om det meste. Han har vært med å bestemt brudebuketten, brudepikekjolene , kaka og div. Egentlig det meste men det er hovedsaklig jeg som har komet med forslag og så er han enig eller ikke..Er han ikke enig så har vi funnet på noe annet sammen som vi kan leve med begge to.

Skrevet

ALT!! Han er kjempe engasjert og har sine meninger om alt ved vårt bryllup. unntatt undertøyet jeg skal ha på meg! Det skal være litt av en overraskelse. Ellers er det han og bare han som skal velge ringene. jeg skal ikke se dem før vi bytter ringer i kirken! Dette fordi dette mest sannsynlig blir den eneste ringen han kommer til å gå med resten av livet, så han må velge en ring han vil, og kan bære resten av livet (skal kunne gå med den på jobb også uten at den blir ødelagt eller føles ukonfortabel). Gleder meg til å se hvilke han plukker ut!

Skrevet

Alt. Til og med kjolen min....han har ikke sett den, men har sagt at den skal være hvit (han vil den skal være det iallefall).

Siden jeg ikke gifter meg med meg selv, så synes vi det er viktig at vi begge bestemmer hvordan ting skal være...hvordan programet for vielsen skal være, hva slags mat vi skal spise..brudevals..klærne hans..bryllupskaka.

Jeg kunne få lov å bestemme blomster og farger på den, men han ville vite fargene i forhold til resten som skal planlegges.

Han vet ikke hvordan jeg skal ha håret heller, men har vært med å finne frisør.

Dette er våres dag, ikke bare min og burde derfor også gjenspeile begges personlighet.

Skrevet

Alt, bortsett fra kjolen og tilbehøret mitt;)

Skrevet

Jeg har funnet frem til alle forslag, så kommer han med meningene sine på det. Feks bryllupsmeny.....

Jeg har laget utseendet på invitasjoner, program o.l så har han ansvar for å printe ut alt i riktig fonter.

Han skal ordne transport og musikk- men det går litt sakte og nå er det bare 9 dager igjen. Hjelp. ( skal antageligvis bare kjøre forloveren hans sin bil, og musikk skal bare mikses sammen på ipoden- vi blir nemlig bare 15 stk)

Blomster har jeg tatt, mine klær selvfølgelig, alt på kirkeprogrammet.

Men lokalet er det faktisk han som fant :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...