Gå til innhold

prøver igjen - eksem/kviser under graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter skikkelig med eksem/kviser i ansikt,på rygg,skuldre og hals under svangerskapet :( Bare lurer på om det er noen som har hatt det problemet før som vet hvor lang tid det tar før det går bort etter fødselen? Er så redd for at det ikke skal gå bort.. Trodde det kanskje ble mindre av de på slutten,men det er faktisk verre:( Har hørt dette kommer av hormonforstyrrelser.. Jeg er i uke 34+5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid det tar før det går bort vet jeg ikke. Kanskje aldri. Men ja, det er hormoner som gjør det. Jeg fikk soleksem i mitt første svangerskap. (får røde prikker når jeg er ute i sola), og det har vært sånn i nå snart tre år etterpå-.... Så jeg ble aldri kvitt det.

Skrevet

Hei, det er riktig som du sier at det mest sannsynlig er hormoner som har gjort at du har fått dette.

Jeg vil anbefale deg å gå til hudpleier å kjøpe en spray fra Md Formulations som heter Body Clearing Complex Spray.

Funker som bare det, hvis du bruker den riktig!

Ellers vil jeg anbefale deg å bestille time for dyprens på både ansikt og rygg hos hudpleier!

Lykke til!

Skrevet

hei..jeg har også fått dette problemet. har aldri vært noe plaget av kviser før jeg ble gravid. er førstegangsfødende så aner ikke hvordan det blir etter fødsel men håper det går over. jeg bruker ansiktsrens uten såpe fra Avene, den kan brukes på skuldre også, der problemene er kan man si, og så bruker jeg ansiktskrem fra Avene som heter Emulsion. disse produktene kan som sagt brukes der du har problemer og de funker som bare det på meg hvertfall..får kjøpt de på apoteket.veldig gode produkter. jeg er nesten kvitt alt, eller det er satt i sjakk hvertfall :) har brukt de i ca 1 mnd.

lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...