Gå til innhold

LA8PV

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste i hele verden som ikke ser på de frustrerte fruene nå eller???

Hallo hallo hallo - where is everyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser heller ikke på dem(har sluttet å se på sånne evigvarende serier som bare produserer nye problemer og ingen løsninger. Jeg er løsningsorientert, og vil ha svarene med en gang!).

Nå er trådløst på nett(hurra!), og ser på nrk1 c",) mens jeg dibber med et halvt øye her inne samtidig..............

Skrevet

Næh.....så en episode eller to, men klarte ikke engasjere meg så da ble det slutt :-)

Skrevet

Er igrunn helt enig med deg i det!

Like greit å rydde opp i dritten med en gang vel:-))

Jeg har ikke trådløst pr tiden, og en dårlig kabel, så her hopper vi litt ut og inn alt ettersom hvilken vei vinden blåser tror jeg........kanskje det er et problem som bør løses snart:-)

Skrevet

trenger man se di på tv???

føler meg som ei jeg........................#=0)

Skrevet

Vi kan lage vår egen serie vi - De frustrerte Modne, eller hva med de Flotte snertne Modne............andre forslag til vår egen serie?

Skrevet

jajajajaja =)

jeg er med.må vel være ypperlig til en rolle jeg vel???hahaha ;o)

frustrerte modne hørtes jo perfekt ut =o)

trenger ikke øve på manus en gang jeg...."hiiiihihihi"

nå køyer jeg før jeg skriver mer tull her...

Skrevet

De frustrerte fruene får fri fra meg!!! Orker dem simpelthen ikke jeg altså..... blir bare frustrert av å se på dem.......;=)

Skrevet

Da du skrev dette, Klatten, sto jeg på scenen og sang sammen med Heine Totland og Gisle Børge fra Beat for Beat!

Hi hi....

Skrevet

Det jeg egenlig skulle si, var at det ikke var noen frustrerte fruer her i går kveld :)

Skrevet

Og så sa du ingenting til oss her inne på forhånd! Hmmm......var det lukket selskap eller?

Skrevet

Yes, lukket arrangement og bare en liten gjesteopptreden av meg... Utrolig moro!!

Skrevet

Lukket selskap eller ikke, ikke så rent lite imponerende :-))

Skrevet

Oj, oj! Neste gang vil vi ha invitasjon! Skulle du ikke forresten opptre på Smuget i løpet av våren...? Begynner å bli klar for en kveld ut på byen, jeg ;-)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Skrevet

Tur på byen kan vi vel ta uansett??

Det blir ikek Smuget i slutten av mai likevel. Ser ut som den turnéen blir i september, men ingenting er spikret ennå. Det er mannfolk som booker jobbene og da blir det i sekund som alltid.... Say no more!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...