Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 møtte istad ei jeg gikk på ungdomsskolen med.Har ikke sett henne siden. VI pratet om løst og fast, og jeg forteller at jeg er gift og har barn. Enden på visa er at hun presterer å si at jeg er egoistisk som har fått barn med min utenlandske mann!!!!!! Jeg måtte jo forstå at jeg ga ungen min det dårligste utgangspunktet i verden!!! ble så forskrekket at jeg nesten begynte å gråte... uff.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 drit langt i sånne ondskapsfulle drittkjerringer du! hun er nok bare sjalu! hun hadde nok ikke barn i det hele tatt hadde hun?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 nei.. hun hadde ikke det...... men det verste er vel egentlig at jeg har tenkt tanken selv.. at jeg har laget unødvendige problemer for det kjæreste jeg har...... uff.. ble skikkelig satt ut.........
ChaChi Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 oj.. det eneste som gir våre barn et dårlig utgangspungt er jo folk som henne, men det forstår hun sikkert ikke. jeg hadde nok blitt ganske så sjokka selv om noen sa noe sånt..
Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Hæ? Det er det dummeste jeg har hørt... Hvordan i alle dager fikk hun seg til å si det? Hvordan falt det natulig inn i samtalen i det hele tatt??
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 nei.. bare datt ut av henne da jeg sa jeg hadde fått barn. OJ! stakars lita sa hun, også bare bablet hun i vei.
kajak&Daniel Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Det var dette pappa sa til meg også i begynnelsen. Han mente det var egoistisk av meg å få et barn som ikke ville se norsk ut. Han mente det var å gjøre sjansene større enn nødvendig for at barnet skal bli mobbet. Men pappa er vel heller ikke overbegeistet for kjæresten min heller. Han håper vel på det beste, men tror det verste eller noe slik.... Ting var ikke noe bra mellom meg og pappa en stund, men det er heldigvis bra nå, og han er jo veldig opptatt av barnebarnet sitt, og jeg håper at når han engang får møte svigersønnen sin, så kommer han til å like han... Greit nok at sjansen for at det skal bli mobbet kanskje er større.. Men hvis man skal si slik, må man jo også si at mange er egoistiske. F.eks folk som er overvektige pga arvelige årsaker. Man må jo si at de er egoistiske som får barn da, siden barnet har større sjanse for å bli mobbet hvis det blir overvektig? Eller hva hvis noen rett og slett er veldig stygge.. skal de ikke få unger pga de kan risikere å få unger som er stygge, og som kan bli mobbet for det?? Så alt i alt er vel dette bare et dumt, lite gjennomtenkt utsagn fra noen som burde tenke seg litt mer om før de sier noe! Jeg kunne iallfall ikke brydd meg mindre. Gutten min er den nydeligste som fins!
Yana Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Vi hugser vel alle hva som skjedde på Holmlia og i Sogndal. Men det er enkeltstående tilfeller og vi kan ikke la oss påvirke av det. Samme om vi bor i partners eller vårt hjemland vil barna skille seg ut og klart det blir en ekstra utfording for oss som foreldre. tanken at vi ikke skulle få barn med farga menn eller farga par som bor i Norge ikke skulle få barn fordi de kan bli mobba er diskriminerende. Jeg tror heller det at mange av våre barn kan bli døråpnere og åpne for forståelse for at farga nordmenn kan være som nordmenn flest. For trangsynte folk som din veninne er det lettere å identifisere seg med et farga barn i bunad eller et barn i hijab. Hvem sier noe negativt om de to skjønne farga jentene i dansefeber. Nå har jo Carew gjort mye dumt, men han er jo et eksempel på et mix barn som har greidd seg bra. Kan kanskje legge til at jeg synes det er egoistisk å få barn uansett. Når en ser hvordan verden utvikler seg f.eks på miljøfronten blir det vanskligere og vanskligere for barn som vokser opp. Men jeg har vært egoistisk og fått barn, men jeg vil gjøre mitt beste slik at mine barn vil kjempe mot urettferdigheten og miljøtrusselen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Det er vel heller hun som gir sine barn et dårlig utgangspunkt, hvis hun overfører sine holdninger til dem. Hadde jeg vært deg, ville jeg hevet meg over en slik kommentar, men definitivt ikke sett på denne personen som en venn!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Kommentaren er - selvsagt - latterlig, og jeg tror nok også latter hadde vært reaksjonen min.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Hvorfor har du tenkt sånn? Kan det være grunnen til at du reagerte med å bli lei deg? Hva føler du om situasjonen nå? Jeg hadde nok blitt lei meg først jeg og, men så hadde jeg innsett hvor teit hun som sa det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå