Gå til innhold

Har dere tenkt på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med ett inntrykk over at i de fleste par der de skal gifte seg så er det fruen som styrer, ordner og fikser nesten alt, om ikke alt til den store dagen.

 

Moren min sa til meg for noen dager siden at det var viktig å innvolvere mannen med på dette for når hun giftet seg så satt hun igjen med en følelse over at det var hennes bryllup og ikke deres. Dette var for at mamma hadde fikset alt og pappa hadde bare jattet med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi 2 som planlegger :)

Men jeg tar det "grøvfste".

Skrevet

Det har vi tenkt på hele veien:) Nå har ikke vi styra så veldig da, vi har 3 unger og har bodd sammen i 9 år så det blir enkelt og uformelt:) men her har vi gjort alt sammen (noe som har vært moro og styrkende for forholdet i seg selv)

Skrevet

Min tilkommende deltar gjerne i planleggingen. Han har sine meninger og det er viktig for oss at vi blir enige.

Så langt har vi ikke hatt noen store uenigheter, ei heller små i grunn..

Vi er veldig like :)

 

MEN, han sier også at han er opptatt av at dette er min dag. Det er damenes dag er hans oppfatning. Så da er han uenig med din mor...

Skrevet

hmmm det har jeg ikke tenkt på egentlig. jeg som har ordnet alt hitill.. men det er fordi jeg liker det og sambo syntes det er kjedelig å ringe rundt å fikse. men han skal få være med å plukke ut dress og hva vi kan ønske oss. ossen mat vi skal ha, hvordan pynt og blomster, hvordan kaken skal se ut og slike ting da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...