Irmelinn m/spire Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg sitter med ett inntrykk over at i de fleste par der de skal gifte seg så er det fruen som styrer, ordner og fikser nesten alt, om ikke alt til den store dagen. Moren min sa til meg for noen dager siden at det var viktig å innvolvere mannen med på dette for når hun giftet seg så satt hun igjen med en følelse over at det var hennes bryllup og ikke deres. Dette var for at mamma hadde fikset alt og pappa hadde bare jattet med.
Joikaboll@ Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Her er vi 2 som planlegger Men jeg tar det "grøvfste".
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Det har vi tenkt på hele veien:) Nå har ikke vi styra så veldig da, vi har 3 unger og har bodd sammen i 9 år så det blir enkelt og uformelt:) men her har vi gjort alt sammen (noe som har vært moro og styrkende for forholdet i seg selv)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Min tilkommende deltar gjerne i planleggingen. Han har sine meninger og det er viktig for oss at vi blir enige. Så langt har vi ikke hatt noen store uenigheter, ei heller små i grunn.. Vi er veldig like MEN, han sier også at han er opptatt av at dette er min dag. Det er damenes dag er hans oppfatning. Så da er han uenig med din mor...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 hmmm det har jeg ikke tenkt på egentlig. jeg som har ordnet alt hitill.. men det er fordi jeg liker det og sambo syntes det er kjedelig å ringe rundt å fikse. men han skal få være med å plukke ut dress og hva vi kan ønske oss. ossen mat vi skal ha, hvordan pynt og blomster, hvordan kaken skal se ut og slike ting da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå