(Muskat) Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hadde b+2 i urinen i dag. Har i tillegg lavt jernlager og lavt blodtrykk, så er mye trett og sliten, selv på dager jeg ikke gjør noen ting. Vi skulle se det an til neste kontroll, men jeg fikk aldri noe svar på hvorfor det kan komme blod i urinen. Noen som vet?
*Biola* Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 tror det kan komme blod i urinen når du har urinveisinfeksjon..?
(Muskat) Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Men det har jeg ikke. Har aldri hatt det....
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 jeg har hatt litt blod i urinen hele veien. er ikke uvanlig naar man er gravid...dessuten er jo slimhinnene litt svakere saa sex kan ogsaa foere til litt blod. jeg fikk beskjed om at det er helt vanlig og ingenting aa bekymre seg for. sa de ingenting til deg om det da?
(Muskat) Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Nei, de sa det var noen gravide som fikk dette uansett. Er ikke bekymret selv så lenge formen ellers er fin, var bare nyskjerrig på hvorfor dette oppstår. ...har mann i nordsjøen, så sex har jeg heller ikke hatt den siste uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå