Gå til innhold

er dette slemt?? (angående samvær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert på fest og babyen min er 6 måneder, men han sover ikke over hos pappaen enda fordi jeg mener det er fortidlig.

jeg har en venn som bo i samme hus som meg og som ser babyen vær dag. så jeg tenkte at hun kunne passe på babyen en kveld mens jeg var ute.

babyen sover hele natta og vil ikke merke at jeg er borte.

pappaen til babyen ønsker og ha han på overnatting men ønsker ikke og sitte barnevakt hjemme hos meg siden dama hans blir sjalu.

så er det da slemt av meg og la vennen min passe??

føler det blir ganske anderledes siden han da ikke må sove borte og jeg drar etter at han har sovnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg er ganske slemt...

Sett at det var omvendt... At faren ikke lot DEG ha barnet på overnating, og skulle han noe lot han kompiser passe ditt barn istedet...?

Skrevet

jeg hadde nok gjort det på samme måte jeg hvertfall...snuppa her og er 6 mnd,har enda ikke sovet borte,og for min del er det for tidlig..Kan ikke dama være med da?

Skrevet

jeg inviterte henne også, men det mente dem var for sært,

det har vært masse problemer med det for hun er så sjalu at han ikke kan være med på noen ting.

ikke legen, ikke helsestajon, ikke UL, ingen ting. han kan ikke møte sønnen sin uten at han har med seg noen. så det tok lang tid før de ble såppas kjent at han kunne ha med seg sønnen sin.... føler han har valgt dette selv.

Skrevet

ja det er slemt. selfølgelig er det sært for dem å sitte barnevakt hos deg- Det er faktisk barnet hans dette er....

Skrevet

Jeg er akkurat i samme situasjon, men barnefaren her har ingen samboer (ikke nå lenger iallefall).. Jeg syntes også det er for tidlig å ha henne borte på overnatting, særlig da jeg ammer fortsatt. Og ja, jeg kan pumpe, men vil ikke gi vesla flasker mer enn jeg absolutt må, for hun har en tendens til å ikke suge bra på puppen etterpå. Dessuten anbefaler de ikke overnatting i ukjente omgivelser under 1 år.

Men her sitter barnefar gjerne hos meg dersom jeg skal noe, så det er ikke noe problem, og han har heller ikke noe problem med at hun ikke overnatter hos han (vi er så og si naboer), for han kan se henne hver dag allikevel. Tror faktisk han egentlig er glad for at han ikke har henne, da han er veldig usikker, og løper hjem til mamma med en gang han skal henne en dag.

Skrevet

Synes ikke dette er slemt... branet trenger trygge omgivelser, og hva er tryggere enn pesonene som barnet omgir seg med hver dag. Du burde ikke ha dårlig samvittighet!!!!!

Skrevet

Nei syns ikke det er slemt av deg... Denne barnepiken er barnet faktisk vant til å se, og kjenner... Ikke det kjenner sikkert far sin, men blir ikke helt det samme når det gjelder en person man ser hver dag..

Skrevet

absolutt ikke slemt. Du har den helt riktige innstillingen til hvordan barnet ditt bør ha det. En baby skal ikke måtte ligge borte fra vante omgivelser for en natt.Bedre med en barnevakt hjemme, kanskje pappaen (og damen hans) kan passe barnet på søndagen så du får sove ut?? Viser til linken under, som jeg synest mange flere bør lese!

http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=one&id=13733

Skrevet

Takk for den linken...den skal jeg jammen sende til barnefar, da han ble sur fordi jeg sa at jeg ikke ville at vesla skulle overnatte hos andre ennå (og det gjelder ikke bare han)

Skrevet

Synes det er sært av han å ikke ville komme hjem til deg å passe barnet der. Du kan vel bare sove et annent sted den natta? Så kan han ha med seg dama. Syns det var en fryktlig sær dame han hadde å. Ho må nok bite i mange sure epler fremover enten hun vil eller ei.

Hadde sagt til pappaen at han fikk ha babyen sin men hjemme hos deg, take it or leave it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...