To gutter + spire Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Har sett på nille , bursdags avd. på obs osv. men de selger kun pakker med forskj. farger. Jeg trenger pakker med kun hvite ballonger. Bor i rogaland. noen som har tips? Har sett på bryllupsbutikken.no - men de er så dyre.
nettecille Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hei, se på internett :-) Ballongbutikken.no Der har de tilbud, og alt mulig av balonger. Kjøpte der selv til vårt bryllup til sommeren, og betalte 229,- inkl. frakt :-) Kjøpte sikkert 20-30 stk. Både vanlige og "folie"-ballonger. Ta en titt, du finner sikkert noe som faller i smak :-) Lykke til!!
Sanyo Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 På Ebay kanskje..Jeg kjøpte noen der,men husker ikke helt hva jeg ga for de
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Har du hørt med Balloon Compagny i Oslo ?
To gutter + spire Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 takk for svar. mye fint på balongbutikken.no Skal a masse ballonger i taket . så må vel ha et par hundre tror eg. stort lokale! Ville hatt en ballongdekorasjon ved gavebordet og bordet hvor gjesteboken skal ligge - men det er litt dyrt å leie heliumflaske...så eg tror me henger noe på veggen eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå