Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart 10 mnd som fikk det i helgen. noen som vet noe om dette, har holdt han inne. Det tragiske er at denne helgen var jeg bortreist så barnevakten måtte til legen med han.Føler meg som verdens værste mor, første helg borte med pappaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sga ikkje føla deg såm ei dårlige mor! ;) Min åg har hatt falsk krup, då va an nesten 5 mnd. D så jelpte best va friske loft, så istedenfor å hålla an inne...ud på tur ;D Me va ude heile dagane, såv me vindue på vitt gab å då an fekk anfall så sadd me i vinduskarmen..kledde gått på an:) Me fekk åg efedrin, d jallp litt.. Men han blei hyper av d å såvna ikkje før 6 på mårningen. D hørres mye verre ud enn ka d e! Lykke t vidore...

Klem fra

Skrevet

faktisk så er det godt for han å være ute og få frisk luft:) Neste gang: hev senga...(en pute under madrassen eller bøker under sengebeina slik at han ligger oppover m overkroppen), sett opp vinduet, men pakk han inn viss det er kaldt, ta en kjøretur m kaldluft (fortsatt pakk han godt inn slik at han ikke fryser. Noen damper: inn på badet på m varmtvannet i kranen til det dogger overalt:). To av barna mine har hatt det, og synest frisk luft har vært det mest effektive. Ikke føl deg som verdens verste mor, du kunne jo ikke vite at han fikk det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...