Gå til innhold

gifte oss etter 14 år som samboer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når noen velger å gifte seg etter så lang tid som samboer med 2 barn og katt?

Vi har begynt å tenke på det nå, kansje til neste år men lurer på om det er litt teit å gjøre dette nå.

Har lyst til det jeg, har ikke lyst til å kale han samboer mer, vil si min man med god samvitihet :)

Vi har lyst på en fin stor fest og kirke brillup, kansje ikke hvit kjole men en med litt farge i. Noen forslag til kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke noe negativt mot deg men generelt. Jeg har opplevd at når noen gifter seg etter så lang tid så er det mest for å redde forholdet og det går i vasken etter 2-3 år. Men dette skjer ikke alle da. Så visst dere føler at det er riktig og er lykkelig forelsket så sier jeg bare go for it!

Du kunne kanskje brukt champagne eller fersken farget kjole?

Skrevet

takk for svar Irmelinn. Vi har også tenkt på det. Hvet om noen par som har giftet seg etter mengen år og det ender ofte i skilsmise, vil ikke at dette skal skje med oss. Vi har minste mann som er bare 1 år og trenger pappa sin.

Skrevet

jeg vet jo ikke hvorfor bruddene skjer. Kan jo ha med at mannen får panikk. Men visst dere snakker masse om dette og han er ærlig om hva han har lyst til så kan det jo gå kjempebra:)

Skrevet

Hehe...får si som ei anna her. Jeg gifta meg etter 10 år som samboere, det varte i ...skal vi se.. 2 år og 5 mnd ;o)

(Jeg er statestikk)

Men nå skal jeg gifte meg på nytt, etter 3 år ;o)

Skrevet

Bruddet kommer neppe som resultat av giftemål ;=) Tror nok det ville kommet uannsett! Vi gifter oss etter å ha vært samboere i 7,5 år....ser ingen "faremomenter" ved det! Lykke til!!

Skrevet

Vi giftet oss etter å ha vært samboere i 15 år,så dere er ikke alene:-) Vi synes det var greit etter vi fikk en sønn. Valgte å gjøre det på en enkel måte og ikke noe stivt bryllup. En av de beste dagene i mitt liv:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...