Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Gutten min er 13 måneder og vi holder på med tilvenning til kumelk. Han får nå melk på flaske 3 ganger i døgnet, rett før han skal sove. (Det er en måte å få han til å forstå at han skal sove på). Og da gir blander vi mme og kumelk slik at melken blir varm. Hvordan skal jeg gjøre det når vi går over til KUN kumelk?? Skal jeg varme den opp? Eller skal jeg gi den kald? Romtemperert?
cathrine&emma Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 når jeg skulle vende min datter over så gav jeg henne regn kumelk(lettmelk) ca 20 ml flere ganger om dagen oxo mme i tillegg, blandet aldri sammen, og det skal du ikke gjøre heller, og etterhvert økte jeg det til mere til slutt ble den en halv flaske til morra og kvelden, og nå drikker ho nesten ikke melk i det hele tatt.. de skal jo ikke ha så mye melk heller så det er like greit da.. jeg lunket melken i begynnelesen men så prøvde jeg å gi ho kald melk på morraen og lunken på kvelden og d gikk helt fint og nå kan ho bare drikke lunket melk.. du må bare se hva han vil ha/ er intressert i om det er kald eller varm melk han vil han.. men ikke bland d sammen med mme og når du begynner helt med vanlig melk så skal han ikke ha det så ofte eller mye, men morra og kveld oxo vann til de andre måltiden fordi de får jo melk i mye annet oxo lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå