Gå til innhold

Phantomet .......oppdeling av vaksiner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at du har fått oppdelt vaksinen til måka..jeg har en gutt som har fått vaksinene sine,har gått fint. Men det er et men,han har ikke fått 15mnd vaksinen skal vel ha den ca i september...og jeg gruer sånn. Mellomgutt ble kjempesyk da han fikk den vaksinen er vel MMR den heter,han havnet på sykehus med feberkrampe og var "mesling" syk i 5 dager. Har du noe erfaring med oppdeling av den vaksinen? Tror du det går ann og dele den også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å dele denne vaksinen også. ;o)

Folkehelsa er ikke så glad i foreldre som ønsker å dele opp vaksinene, siden det er ekstra jobb og ekstra kostnader...Men du kan be om det på helsestasjonen, men mest sannsynlig må du kontakte fastlegen din for å få vaksinen delt..

Jeg nekter å gi mine barn cocktail varianten, og heldigvis viser min fastlege respekt for dette.

 

http://www.bt.no/meninger/article126366.ece

 

 

Skrevet

Takk for svar,da skal jeg sjekke opp i det. Tror jeg kontakte fastlegen,har kjempegrei fastlege jeg også!! Har ikke så god erfaring med helsestasjonen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...