Gå til innhold

Lang tid før effekt av stripping*?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble strippet for andre gang i dag. Har termin i dag. Siden det ikke skjedde noe etter forrige stripping, til tross for 2 cm åpning og moden livmorhals, så har jeg ikke helt tro på at noe skal skje nå heller. Har hatt veldig mye kynnere i ettermiddag, men det har jeg jo til vanlig og. Er det noen som kan dele sin erfaring med hvor lang tid det gikk fra dere ble strippet til det eventuelt skjedde noe?

Er veldig takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på snik besøk jeg :)

Jeg ble strippa 7 dager over termin, en mandag, og på natt til torsdag var det i full gang :)

Skrevet

nysgjerrig jeg, hva er stripping?=)

Skrevet

Jeg ble strippet når jeg skulle ha forrige gang. Var 8 dager på overtid og moden med 2 cm åpning. Da tok det ca 2,5 timer før kynnerne tok seg opp og ble rier. 6,5 timer etter det igjen var prinsen ute :o)

Skrevet

oj så spennende. Da får jeg leve i håpet :)

Var til fødselssamtle på fødepol i dag, hadde termin i går. Legen som undersøkte meg strippet skikkelig. Det var jæ... vondt, men det går jo fort over. Han var mye mer hardhendt enn jordmor har vært, så vi får se om det duger nå. Han sa jeg hadde 3 sm åpning, og bare 0,5 cm igjen av livmorhalsen, så det neste døgnet blir spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...