emi4 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 er i uke 36 og syntes selv at babyen i magen sparker lite... i dag har jeg kjent henne veldig lite.. kjenner bare en bevegelse eller to, så er det helt stille igjen. Har prøvd å spise å drikke noe søtt men skjer ikke så mye.. vet at hun lever inni der men det er ikke mye lyd hun gir fra seg. Bør jeg ringe føden...??? noen fler som har det sånn?? kanskje jeg bare har en veldig rolig baby..
tre jenter Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hvis hun beveger seg mindre enn etter siste sjekk,så ville jeg tatt kontakt med føden. Bedre som sagt å ringe en gang for mye enn for lite. jeg går med to og er vant med at det rører seg i hele magen,men så kjente jeg liv bare på ene siden,og de skyldtes bare at de hadde snudd seg.... "regelen" er vel at en skal kjenne liv hvertfall 7 ganger i løpet av en dag,har jeg hørt.
emi4 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 tusen takk for svaret.. har kjent litt liv etter jeg skrev innlegget men har likevel bestemt meg for å ringe inn... sant som du sier bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. masse lykke til med dine to da:-)
Gårdsspire Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg har hørt at en tommelfinger regel er at en skal kjenne en form for liv hver andre time, min ingen ting om hvor mye, siden dette variere veldig fra person til person. (Er du med på"trivseltelling" prosjektet, så er jo det en god måte å følge litt med på, og ta med sjemaet til jormor, slik at hun får se også.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå