Merida72 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg er i uke 28 og har de siste dagene hatt flere kynnere i timen hele dagen igjennom. Utrolig slitsomt. Kan ikke gjøre normalt husarbeid eller gå særlig mange skritt før det setter i for fullt. Og selv når jeg sitter på kontoret kommer det med jevne mellomrom. Hvor mye er egentlig normalt? Noen som for eksempel er blitt sykmeldt på grunn av dette, og hvor mye var det snakk om da? Er jo ikke direkte vondt men fryktelig ubehagelig og slitsomt i lengden? Leser at det ikke er farlig så da får man jo stole på det men...
-24-juli Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hei, jeg har også veldig sterke og mye kynnere. Jeg er i uke 27 og har hatt det snart i en mnd. Det er veldig slitsomt og jeg er aktiv sykmeldt, går på dagtid og kortere dager (jobber egentlig som nattevakt). Det er visst ikke farlig men jordmor sier jeg må passe på så de ikke kommer helt regelmessig og begynner å gjøre skikkelig vondt. Føler med deg, det er virkelig plagsomt!! Kan trøste deg med det at det blir bare værre, hadde det likedan med nr. 1 også men fikk det ikke så tidlig:)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 har det akkurat som deg,husarbeid,itt gåing osv føre til kynnere...i ble 50% sykemeldt idag pga kynnere...skikkelig ubehagelige...sov veldig lite i natt... skal inn igjen om 14 daga,å vis de blir verre før det sku i ringe for da sku i bli 100% sykemeldt... http://www.babyverden.no/templates/Article____17772.aspx
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg er andreganggravid og er ikke sikker på om jeg noen gang har opplevd dette jeg.. Er det så vanlig å kjenne kynnere så godt da?
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg er i uke 28 og kan ikke si at jeg har merket noen kynnere i det hele tatt. Jeg aner riktignok ikke hvordan det kjennes ut, men jeg hadde vel merket det, går jeg ut i fra... Så jeg tror svaret på spørsmålet ditt er at det kommer veldig an på fra person til person..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå