Gjest Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Tenkte jeg skulle fortelle at jeg er innlagt... Ble lagt inn i går etter å ha¨fått mistenkt gallestein på legevakten. rett på akutten og fikk ultralyd. de fant ikke noe gallestein og blodprøvene er ganske bra (viser at jeg har en infeksjon et eller annet sted da...) så nå venter jeg på utvidede tester. Må ligge her til de finner ut hva det er. Får smertestillende sprøyter annenhver time så har ikke så mye vondt, men nå har jeg hatt pause fra smertestillende i noen timer siden jeg er gravid... vil ikke gi for mye. så nå må jeg klare meg med varmeflaske og paracet. skal snart få smertestillende igjen. Har kastet opp en del og er sengeliggende, men har det ellers ganske bra. Og viktigst av alt - alt er bra med Anniken =)
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Huff da. Krysser fingrene for at alt er bra med deg!!
boble <3 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Huff stakkar deg,godt å høre at alt er bra med den lille. God bedring!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 HUff da.... dette hørtes ikke noe artig ut Men det viktigeste er at det går bra med dere begge.... Ønsker deg goood bedring jeg!!! Håper de finner fort ut hva det er!! Og at du blir frisk fortest mulig!!! God "god-bedring-klem" fra meg
Gjest Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Bra de tar vare på deg da;) lykke til og god bedring:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 herre, så du skulle mase om det da! har allerede sett det på skavle
Alba44 Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Bra dere er i de beste hender- du og babyen!!! Ønsker deg GOD BEDRING & håper smertene forsvinner snart!! Klem,
spindel med spire :) Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Hei hei! Huff, så kjedelig at du har blitt innlagt da, tenker på deg, ligger selv inne, og det er kjeeedelig! Men veldig bra at alt er bra med den lille! *krysser fingrene for at alt ordner ser snart, og at du er hjemme igjen fort!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå