ChaChi Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 damen som ringte sa jeg måtte ta med leiekontrakten min på leiligheten jeg leier. eller vi leier da.. og lurte på om de kan finne på og ringe de vi leier hos? burde jeg "advare" de liksom, så de ikke tror det er noe galt om politiet plutselig ringer de og spør masse spørsmål? (de bor i samme hus, vi leier sokkel) og hvor lang tid tar egentilg intervjuet. sånn ca? tenker på mating av Mary, for jeg fikk vist ikke ha med henne inn. Vi skal bli intervjuet en i gangen, så skulle den andre passe henne sa politidamen..
#Ariadne# Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 vi sa ingen ting til de vi leide av .. tror jeg var inne til intervju 1-1,5 time. MAnnen min var med og satt ute sammen med jenta vår. Han ringte meg da hun ble sulten, og jeg fikk hente henne og gi henne pupp. Men mannen min ble ikke intervjuet, Bare jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Du må ta med leiekontrakt fordi du skal kunne dokumentere at han som søker familiegjenforening har et sted å bo. Se mer info om det her: http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=7277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå