Gå til innhold

Hvem skal dere ha med dere under fødselen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig.

Skal ha med kjæresten selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min, og om han ikke rekker det så drar jeg alene.

Skrevet

Sambo og kansje ho mamma:)

Skrevet

søstra mi og samboern(vist han ikke er på sjøen da)...

Skrevet

Sambo og mamma! :D

Skrevet

Berre mannen min - han er den beste eg har!

Skrevet

Håper min kjære er hjemme og kan være med, ellers vet jeg ikke. ikke lyst å være alene i alle fall. Min mor har sagt at hun gjerne vil være med, men hun er i spania når jeg har termin, og kommer ikke hjem før 11 dager etter, klarer ikke å knipe igjen så lenge hvis h*n er på vei ut.. men seff, kan jo gå såpass før h*n vil ut da.

Skrevet

Samboern her du :)

Skrevet

Sambo og pappa (hvis han rekker det denne gangen da )

Skrevet

Mannen min. Kunne ikke tenkt meg noen andre, så hvis ikke han av en eller annen uforklarlig grunn ikke kan være med drar jeg alene.... :-)

Skrevet

Kan ikke tenke meg noen annen enn mannen min, og han faar vaersogod vaere der...alene skal jeg ikke vaere, og noen andre blir helt uaktuellt! Han skal jo vaere "coach'en." Han har faatt streng beskjed om at han ikke faar lov til aa besvime altsaa! Jeg trenger ham!!! :-)

Skrevet

Mannen min! Han er helt instilt på å være med.

I morgen skal jeg til kontroll hos jordmor, og han er lei seg for at han ikke kan da jeg booket time uten å sjekke om han var bortreist... Så ja, jeg kan med glede si at han er meget engasjert :)

Skrevet

Mannen min.

Leikar med tanken på å ha med besteveninna mi, men er usikker. Har heldigvis god tid på å bestemme meg :o)

Skrevet

mannen min:)

Skrevet

Min kjære samboer!!!

Skrevet

Min bestevenninne=)

Skrevet

skal ha med meg sambo=)

Skrevet

Til dere som tar med både samboer og mamma/pappa: Kan jeg spørre hvorfor? Det er sikkert noe jeg ikke skjønner, ble litt nysjerrig. For meg finnes det ingen andre alternativer enn mannen min. Han hadde nok følt seg litt udugelig om jeg ville ha med mamma, men han hadde også forstått det, da han mener det er meg det viktigst med, det er jeg som skal føde og må ha det bra. Er enig med ham, men det hadde bare ikke funks. "svigermora" hans, og alle vet hvordan mange svigermødre er....? (ikke alle nei..)

Funderer bare litt. Jeg syntes det var veldig godt mellom takene at jordmor gikk ut og at bare jeg og mannen min fikk være i fred i fødestuen, da hadde nok mamma følt seg litt i veien, og mannen min hadde ikke greid å være helt seg selv....

Skrevet

Samboeren og mamma!!

Sambo og mamma er gode venner, og hun vil være dær like mye for ham som for meg. Ikke noe problem!!!!!

=)

Skrevet

hej skal bare ha samboeren min med denne gang da min mor nå er død,men havde henne med til første fødsel hun sad i en stol bagerst i rommet og blandede sig slet ikke men det var en trøst at ha henne der inden forrækkevidde hun hadde jo prøvd det før noe hverken jeg eller samboer hadde,desuden kan samboer jo osse lige trenge en røyk,mad eller en gåtur fødsler kan vare lenge og da var det godt med mamma der.

Skrevet

Bare sambo får være med her.

Skrevet

Samboer har vært med på de tre første fødslene, og skal være med på denne....

Ellers spurte ungene mine om de fikk være med. De hadde nemlig vært i fjøset og sett på lammefødsler sammen med bestemoren, og syntes ikke det var noe skummelt.......

De var så søte...

He he he

Fikk litt å forklare da ja.....

Men vi ble enige om at kun pappaen skulle være med..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...