Gå til innhold

Alder er relativt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg blir en smule provosert når det sies at en er "gammel" som førstegangsmor når en er 30.. Det er jo mere enn aldersen som spiller inn når det gjelder å være "gammel" .... en kan jo oppføre seg som "skit" gammel som 20 åring, og motsatt som 30 åring. Jajaja.. jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er det det er snakk om, men jeg har sett endel av de "unge" førstegangsmødrene som oppfører seg, kler seg og ser ut som om de er langt over 30 selv om de kun er i begynnelsen av 20 årene.. så til dere UNGE mødrene som vugger rundt og synes dere er fresche og unge mødre... se på dere selv en gang eller to...... Det er ikke bestandig alder har noe å si!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte meg mye mer voksen da jeg var 18 og fikk min første, tenk om man kunne hatt en 30 årings modenhet i en alder av atten!! Men, når det er sagt, det er stor forskjell på meg som mor til baby nå, enn mange av mine 30 årige førstegangsfødende venninner! Det er mange "husmor spirer" blant dem!

Skrevet

Selvfølgelig er det andre veien også, og det gjelder jo ikke alle. Men det er mange som er langt yngre enn meg (jeg er 31 og fikk min første da jeg var 30) som oppfører seg som om de er eldgamle..... Jeg ville bare få frem poenget om at det er ikke bare alderen som avgjør om en er gammel eller ung.. når en ser bort i fra det fysiologiskem da selvfølgelig...... Så om du var moden som 18 åring.. helt greit.... og det at du har 6 unger.. hehe.. no offense.. du om det:)

Skrevet

"trodde jeg var moden som 18 åring", var vel det jeg ville fram til... Har utdanning og masse overskudd selv om jeg har 6 barn, ja, mitt valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...