Gå til innhold

Gina Trikot- super butikk for oss gravide... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig motivasjon og penger til å handle meg noen nye klær. På Gina trikot fant jeg sååå mye fint. Syns det er deilig at ikke alt jeg har framover er typiske mammaklær. Ikke var det så dyrt der heller. Ingen av plaggene jeg kjøpte kostet over 200 kroner.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på Cubus i dag. Kjøpte meg bl.a noen laange t-skjorter, ensfargede til 99 kr.

Skrevet

Jeg har gått amok på bik bok i dag. Massefine lange topper, gensere o.l. Mine penger fikk penger å gå på der i dag i hvert fall :)

Skrevet

Jeg var også på Gina Tricot i dag :))

Mye fint der til en rimelig pris :)

Skrevet

ja ikke sant den butikken er kuuuuul?!!!!

har vært der flere ganger og handla, så nå er hele sommergarderoben i box!!!! trenger bare noen skjørt....

Skrevet

Hvor ligger Gina Trikot da?

Skrevet

Bare en butikk i Norge foreløpig, ligger i Grensen i Oslo.

Skrevet

Skal til oslo i dag,hvor ligger grensen? Er det vanskelig å finne frem. Bare kjede butikker her i Trondheim så hadde vært gøy med noe annet:0)

Skrevet

er den butikken for gravide? sitter å kikker nå. masse fint ;)

Skrevet

Grensen ligger mellom stortinget og stortorvet, ikke vanskelig å finne frem.

Skrevet

Tusen takk lille pastill, det skal jeg nok finne. Nå blir det 3d ul og shopping:0)

Skrevet

Gina Tricot har også åpnet en butikk i Farmandstredet i Tønsberg. Vært der flere ganger og shoppa jeg. Supre klær for magen!! :0)

Skrevet

Har de pentøy der også? Skal på hotell tur med jobben til mannen min snart og trenger noe nytt. Syns det er vanskelig å finne noe pentøy, det meste blir så "hverdagslig".

Skrevet

Hei!

torsdag 12.april åpna det en Gina Trikot i Tønsberg, og det skal åpne en i Sandefjord den 26. april: )

Skrevet

hvordan er str der da? Stopper de på 44 eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...