Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg klarer IKKE å kutte han helt ut. Vi møtes innimellom å da ender det opp med sex osv. Jeg gråter like mye hver gang han drar. Har vært slutt mellom oss i snart 1 år nå. Jeg føler at jeg ikke kommer meg videre. Flere som holder på med xen?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Nei, nettopp pga at man da har vanskeligere for å komme seg videre her i livet. Liker å sette en klar linje mellom fortid og framtid. Kjipt å kaste bort tid og energi på noe som ikke kommer ti l å bli noe uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 ...jeg tenker at det må være noen føleleser mellom dere ennå, siden det stadig ender i sex. Jeg for min del kunne aldri tenke meg nærhet med min x, men nå må det nevnes at mine føleleser er døde. Jeg synes det er flott at dere kan ha sex jeg, det er jo en nærhet , og dere har jo også barn sammen ...og kanskje det et sted innerst inne er noe å bygge videre på, ingenting ville vel vært bedre enn det... ?! ...men da må du snakke med han om det...for du ska på ingen måte utsette deg selv for gråt og smerte, det er det ikke verdt... Huff..vanskelig (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå