Gå til innhold

Symptomer, uke 6


arena

Anbefalte innlegg

Er i uke 6, og er spent på andres psymptomer denne uken. Jeg har lite, kun menssmerter i nedre del av magen, oppblåst, men dette varierer fra dag til dag, ellers nix nada! Går å venter på å bli kvalm, når kommer mer psymptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme uke, og har også litt "menssmerter" i underlivet, vonde pupper og kvalm (Ikke sånn at jeg spyr, men hakket før). Og reagerer veldig på lukter (ender alltid i kvalme). Dessuten har jeg et lite problem med humøret ;) Skal lite til før jeg blir litt sint, gitt... =)

Føler meg fortsatt ikke gravid da =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et "press" i underlivet. Er i uke 8. Ikke kvalm, men litt svimmel innimellom. Har til tider vært veldig frossen på bena. Thats it!! Kanskje det kommer nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tror jeg er i uke 6, men har sånn stor mage at jeg lurer på om jeg er lengre eller om det er flere...:) Ellers er jeg litt små-kvalm i perioder, særlig om jeg ikke har spist på ei stund. Ekstremt trøtt, sovner overalt, skulle tro jeg hadde narkolepsi!!! Ømme pupper og trykk i underlivet. Halsbrann begynt å melde seg i dag... Ellers dilla på ananas - som jeg aldri har spist før:)

Tror det er veldig individuelt når og hvilke symptomer som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til tider være svimmel, små kvalm, trøtt, ha litt mensensmerter og veldig oppblåst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Starter uke 6 i dag/ i morgen.

 

Jeg er oppblåst, uhorvelig trøtt, og veldig lysten på noe søtt hele tiden. Er også litt deppet pga alle disse innleggene om SA og MA... Vil så gjerne at alt skal gå bra... Så bekymringer er vel også et sikkert symptom...Som fører til at jeg sover dårlig. Sukk.... Er ikke kvalm i det hele tatt, kun ørlite om morgenen, men det har jeg for så vidt alltid vært.

 

:-)

 

Lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

 

Starter uke 8 på lørdag. Har vært i fin form til nå. Ikke no kvalm eller noe. Men utrolig trøtt og sliten! Dårlig matlyst. Idag kjente jeg kvalmen også. Skal til ultralyd på majorstua klinikken i morgen!! (1200kr) Og gleder meg utrolig! Blir gøy å se at det FAKTISK er noe der:) Det kjennes jo ikke sånn ut. Helt uvirkelig!

 

Lykke til alle sammen! Dette blir spennende!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...