Kaia25 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Drikker mer - altså vann og slikt - nå enn når jeg ikke er gravid. Er tørst hele tiden. Er dette vanlig? Eller er det bare jeg som innbiller meg at jeg må ha mer væske enn ellers. Dette passer jo veldig dårlig ift at blæra er mindre, så må løpe på toalettet hele tida...
Mia_I Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg også! Prøver å drikke litt mindre på kveldene så jeg slipper å våkne hele natta, men ikke så lett...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 kan også være tegn på sv.skapsdiabetes, har du fått sjekket dette? hvor langt på vei er du? i hvilken uke?
Xzux Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Uff ja jeg også har vært kjempe tørst hele tida gjennom hele svangerskapet egentlig.... Går ned 1-1,5 l bare på natta også... så jeg har ikke tall på hvor ofte jeg springer på do...
2småkrapyl Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Ja jeg er også tørst hele tiden. Drikker mye hele dagen og må ha vannflaske med meg overalt. Kjipt med de hundre turene på do, men det føles bra å drikke vann i alle fall.
Phoebe Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Jeg har hatt dilla på Olden vann med smak, pluss jeg drikker mye mer vann nå enn før jeg ble gravid. Har du sjekket blodtrykket ditt? Jeg har lavt blodtrykk, noe som forklarte hvorfor jeg er så tørst. Kroppen trenger mer væske for å "fylle opp" blodårene og skape større trykk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå