Lene83*har født* Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 flere enn meg som føler for å spise veldig ofte?hehe..mat er godt om dagen gitt
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jepp, passe irriterende altså:S
Lene83*har født* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 jepp..pizza til kveldsmat liksom..hehe..men..Godt er det da!!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 ehh jaaa... fikk bakoversveis når jeg gikk på vekta i dag.. har lagt på meg 11 kilo til nå :( :/ og jeg er i min 22 uke... hvordan skal dette ende..?? =( første sv.skapet mitt dette.. Tror mesteparten ligger på puppene og på magen.. for jeg får på meg mange av de gamle buksene enda.. men huff... Er myye sulten om dagene.. og guud hvor godt det er med mat
litakine og Theodor Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 mat er godt ja! Jeg som aldri har vært glad i å spise brød spiser 3 brødskiver i slengen flere ganger om dagen. Og etter det kan jeg godt finne ut at jeg har så fryktelig lyst på bacon at jeg spiser en hel pakke rett etter brødskivene.... men har faktisk ikke godt opp mer enn en kilo i hele svangerskapet - enda jeg er 19 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå