Kaia25 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Får man noe slags forvarsel? Eller kan man risikere at det plutselig går på trikken, i butikken etc? Hva gjør dere ang dette- holder dere hjemme, eller tenker at "skjer det så skjer det"?
2 prinsesse +? Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 skjer det så skjer det,å ja du får ikke noe hint før .
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Det skjer nok bare ja. Men jeg sitter ikke bare hjemme av den grunn jeg nei..
solegget sprekker til påske Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 hei. vannet går når det går...gikk midt på natten hos meg med et poff!!! og straks etterpå satte riene inn...lykke til....jeg har nettopp født nr 2
Kaia25 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Ah, takk... har jo skjønt at det slett ikke er sikkert at vannet går først, men dette er vel en av de pussige tingene man går rundt og tenker på.
77modell Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 De fleste går ikke vannet for hjemmet, heldigvis! Hos meg har vannet gått i sengen om morgonen med dei 2 første, så jeg har fått beskjed om at det er mest sannsynlig at det det skjer nå også............. Så jeg tenker nok litt på det ja! Litt kjiipt om det skjer på butikken liksom!
roru Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Dårlig med forvarsel når vannet går ja. Første gangen min gikk vannet rett etter at jeg hadde vært på do, og vi skulle på besøk til noen slektninger. Kunne ikke forstå at jeg plutslig lekket når jeg nettopp hadde vært på do, men da begynte det. Tok lang stund før det kom noen rier. Andre gangen gikk vannet hos meg når jeg skulle snu meg rundt i sengen tidlig en morgen. Denne gangen tok det også en god stund før jeg fikk rier. Dette skjedde 14 og 16 dager før terminen. Har fått beskjed denne gangen at det er ingen selvfølge at vannet vil gå, så jeg går og venter i spenning. Vi bader fast hver lørdag, men vi har bestemt oss for å slutte med det en måned før tiden, for jeg har ikke lyst at vannet evt. skal gå i bassenget og jeg er heller ikke sikker på om at jeg ville ha merket det...... Ellers setter jeg ingen hindringer for meg ang. dersom vannet skulle gå og evt. hvor jeg skulle befinne meg. Skjer det så skjer det, ingen fare om det er i butikken eller på trikken.
Coria Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Det er bare en liten andel fødsler som starter med at vannet går, så folk bekymrer seg ofte unødvendig mye for dette. I tillegg er det visst vanligst at det går om natten.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Vannet gikk for en venninne av meg mens hun var på butikken. Men jeg tror ikke man tenker så mye på at det er flaut akkurat da! Men hva om vannet går mens du bader og du ikke merker det? Det er jo ikke alltid riene setter i gang etterpå, og hos meg er ikke hodet festet ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå