Big mama;) Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Huff lille pia fikk sine første sprøyter idag...hun har sutret og hylt i hele dag...er dette normalt??? blir så bekymret...
Bananikakao'n Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Prøv å gi henne paracet, om du ikke har gjort det. Kanskje hun roer seg. Her var det ingen reaksjon i det hele tatt, men noen reagerer jo mer enn andre..
Mayken Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Er nok normalt, de reagerer forskjellig alle sammen. Jenta mi reagerte ikke på den første sprøyten, men har hørt at det er flere som reagerer på den andre, den skal vi ta neste uke. Du får følge med på hvordan allmentilstanden er. Ville vel ikke gitt paracet hvis det ikke er feber med i bildet. Er sikkert bedre i morgen får vi håpe. Du får bare følge med og observere, du som kjenner barnet ditt best. Lykke til
så var vi 4 Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Martin sov mye, fikk lett feber og ville bli bært i 3 dager etter sin første vaksine. Andre vaksina fikk han høy feber i 2 dager og vondt/ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå