dellen78 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 trenger noen råd. gutten min er 2 år og 3 mnd, har vokst seg ut av bilsete, nå bruker han bilpute med rygg.. men er redd han er for liten til dette.. han er 14,5 kilo og 94 cm. Noen som vet hva som er tryggest/ og lov? han har også åpnet selen ,er d noe jeg kan bruke for å unngå dette?
mammmamia ** Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg ville absolutt hatt han bakovervendt litt til... Men om han skal sitte fremovervendt er beltestol best. Om han ikke veier 15 kg bør du velge f.eks. Recaro Start (som kan brukes fra 9 kg, eneste som gjør det bra i test som er fra 9 kg)..! Ellers ville jeg ventet til han bikket 15 kg, og så satt han i Maxi Cosi Rodi XP, et knallsete! Må han sitte fremovervendt da? Det finnes mange seter med lange rygger som er bakovervendt opp til 25 kg, f.eks. Brio Zento og Britax Two Way Elite, måtte selv bytte sete til storegutten min på 3,5 år fordi han vokste ut av setet sitt, kjøpte da Britax Two Way Elite, bakovervendt, og han sitter som en konge - elsker å kjøre bil og er bare strålende fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå