Gå til innhold

Noen med lignende erfaringer som vil hjelpe ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente på 8 mnd... Hun har aldri vært noen problem og legge før men nå de siste dagene har hun fått helt angst når hun har sett at jeg har gått ut av rommet.... I går hyl skrek hun i over 2 timer før hun søvnet av utmattelse.... Hjelper heller ikke at jeg sitter inne med henne og prater til henne... Virker som hun har helt separasjonsangst... Noen med lignende " problem " ? Noen gode forslag til hvordan det skal takles ?

Vi tar henne aldri opp av sengen etter at hun er lagt så er veldig strenge der... Når hun skriker sier jeg natta og går ut.. lar henne skrike noen minutter og går inn igjen og koser med henne og forteller henne at jeg er her... Dette har da ingen effekt for hun vil bare bli tatt opp.... I kveld prøver faren og legge henne og forløpig går det bedre enn i går men hun gir ikke opp med det første...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært igjennom det samme for ikke så lenge siden. Ingen tvil om at det er seperasjonsangst nei. Har egentlig ikke så mange gode råd dessverre. Vi prøvde det aller meste selv, men fint lite hjalp. Gjorde som dere, gikk ut og inn med jevne mellomrom. Når hun ble skikkelig utslitt sto jeg med hånden på magen hennes, og da sluknet hun til slutt. Da virket det som om hun følte seg trygg da. Stakkars små, det er ikke lett. Tror mammaen og pappaen forsvinner for godt når de går ut av døren;-(

Skrevet

Nei det er ikke lett... synes synd på henne også men jeg er sta og gir meg ikke så kommer til å fortsette,... :) Det går nok greit :) Holdt dere på lenge ??

Skrevet

Hadde samme problemet - vi ble sittende inne hos henne i timesvis... Ble til slutt leie og hadde en liten skrikekur. Det gjorde underverker!!!! Ble veldig forbøyd - og jenta sovnet uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...