Gå til innhold

Shit. Da var vi innlagt igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Er litt sliten nå, så jeg orker ikke skrive så detaljert.

Kort fortalt: Vi dro til hs tidlig i morgest, siden snuppa fremdeles ikke spiser skikkelig. Etter div undersøkelser hos legen ble vi sendt til St.Olavs. Hun har gått opp 20 gram siste uken.

På St.Olavs ble det tatt en hel rekke prøver, og det endte med ny innleggelse. Hun skal ligge til observasjon, og skal veies før og etter måltidene. Muligens ettersondes en stund for å gi henne en boost. I morgen skal det tas UL av magen hennes, og de skal ta refluksprøve. Hva de gjør videre er avhengig av prøveresultatene.

Sukk. Kjedelig dette her.

Snufs. Trenger litt trøst nå. :'-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, du har virkelig fått nok og mer til. Håper de finner ut av dette snart! Spiser hun bedre av flaske? Husker ikke hele historien din... Eller er det mat i sin helhet? Svelget? Stramme tungebånd? Kiss? Kommer ikke på noe mer... Allergi?

Stor trøsteklem til deg:)

Skrevet

Har svart deg på januarklubben, men sender deg varme gode klemmer her også...

Skrevet

KOSEKLEMMETRØSTE!!!!!

Håper ting går bedre for dere framover, har virkelig ikke fortjent dette noen av dere...

Krysser fingre for deg og lillemor!

Skrevet

*klem* herfra også - Min første spiste skikkelig dårlig og var direkte mager de første månedene, men så gikk det seg plutselig til, håper snuppa di også tar den varianten.

Skrevet

Problemet er mat i sin helhet. Men jeg syns nesten hun har spist litt bedre i dag enn de tre sista dagene. Håper det vil bedre seg vidre utover nå. Vi finner ikke noe i veien med henne fysisk enda i hvertfall. Skal sjekke refluks og ta UL av magen hennes i morgen.

Skrevet

Stakars lille jenta di, håper de finner ut hva hun sliter med. Syns jeg har lest mye om dere her inne i det siste.

Sender deg og den lille jenta en klem. Håper virkelig det ordner seg snart. Ikke noe morro å være nybakt mamma oppi alt det der.

*klem*

Skrevet

Uff. Dakkar lille jenten din:-(

Håper det blir siste gang hun må legges inn på sykehuset.

KLEM:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...