Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Vi pusser opp og jeg sitter litt fast med fargevalg av stua. Har tenkt på å ha svart sofa, ønsker en lys farge på veggene, men hvilken? Vil ikke at det skal blir for "kaldt". Inntil nå har vi hatt hvitt på stua, ønsker altså å varme opp en smule. Kjøkkenet ligger vegg innenfor stua og er lyst grått på veggene med hvite skap. Dette ble litt rotete men håper noen har noen tips.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Lys toscana og caffe latte er "in" farger nå...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 jeg har en farge som heter vanilje, og tok halve stuen med den fargen og resten med skygrå. Det blei skikkelig fint i sammen med svarte/mørke møbler
Kvitrebekk Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Latte er kjempefin! Ser kanskje litt hvit ut på prøven, men blir veldig fin på veggen. Lys toscana synes jeg er for mye gul. Men det kommer jo an på hva man liker :-) Er i hvertfall veldig fornøyd med latte. Luft er også ganske fin.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 få litt brunt den lyse fargen er mitt tips som møbel konsulent. Svart er veldig dominerende og det brekker for mye med hvitt. Den gylne regel er overgang fra fargevalg på vegger og interiør.
Gjest Ut på tur Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Vi har helt hvite vegger i hele leilighetn nå. Skal male stua, har vært og kjøpt noen prøver for å male på veggen. Vi blei anbefalt latte (lysere enn kaffe latte blei vi fortalt) Vi har bestemt oss for å gå for denne fargen blandet med hvit for vi syns den er litt mørk. Lurt å kjøpe en prøveboks å male før dere kjøper maling til hele stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå