Gå til innhold

Mange som er på overtid her`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 6 dager over termin nå... Begynner virkelig å gå utover humøret mitt dette.. Det hjelper ikke på at jeg får flere medlinger og telefoner for dag om ikke babyen er kommet enda???? NEI jeg har SAGT dere skal få beskjed når den kommer!!!!! ÅÅHH!!!!! Hvorfor må alle mase sånn???

Pjuh.. måtte bare få det ut.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det ennå;-P.. men blir vell det?! Skjønner deg godt stakkars, her har de mast en uke allerede for de var sikker på at hun skulle komme før tida! er så lei av det maset ,ungen kommer jo ikke fortere forde!!! Sagt det samme som deg at jeg gir jo beskjed, ennå er ikke jeg på overtid å de maser... De gleder seg nokk bare ,men de burde jo tenke litt da..

Sender masse *****FøDeStØv***** din vei, håper det skjer snart!!! det fortjener du og alle på overtid;-D

Skrevet

Er 10 dager på overtid, og det begynner virkelig å tære på humøret. Er vel ikke den enkleste å være i hus med for tiden, og føler at det aldri kommer til å skje noe som helst. Har hatt endel kynnere den siste uken, men de går over og ikke noe mer skjer..

Skal på overtidskontroll på Ullevål fredag, men håper jeg har født før det. Sist gang jeg var gravid, gikk jeg 9 dager over tiden, så den rekorden har jeg slått.

Begynner å bli lei alle tlf og spørsmål fra naboer "neimen, går du her ennå da? Er det ikke på tide å få ut dette barnet snart?" Grrr, tro du meg, den hadde vært ute for lenge siden hvis jeg hadde fått bestemme..

Er jo også hyggelig at folk er interessert da, det blir bare litt mye noen ganger.

Lykke til videre, og hold humøret oppe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...