Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Det har nemlig jeg. Kjøpte en pysj med glidelås for to uker siden, og i kveld oppdaget jeg at glidelåsen øverst mot halsen er sylskarp. Måtte bruke neglefil for å få det bort. Stakkars snuppa mi som har brukt den flere ganger allerede:-( Ingenting vondt om Sparkjøp altså! Ville bare si ifra, slik at ikke flere babyer blir liggende med dette, som sikkert er både ubehagelig og vondt. Velger nå å være...
Gjest Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Glidelås uten et annet plagg mellom er ikke å anbefale uansett. De som produserer pysj med glidelås burde sendes i skammekroken eller noe sånt..
Gjest Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hvorfor ialledager er du anonym på dette? er du flau over å ha kjøpt på sparkjøp? Har kjøpt pysjer fra sparkjøp.Men de har knapper.. Er jo bare greit du sier fra vel...Men anonym...:0)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hvorfor er det så feil om man velger å være anonym av og til, idefix? Jeg er ikke så veldig mye innom disse sidene, og var redd for at det ikke var lov å skrive nedsettende om et produkt i en bestemt butikk!? Selvfølgelig er jeg ikke flau! Må bare si at jeg ble litt irritert nå, men er absolutt ikke ute etter å starte en krangel!! Har faktisk mer en nok penger til å kjøpe pysjer hvor jeg vil:-) Og er faktisk fremdeles
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Takk for tips Jeg er vel faktisk blant de uvitende som ikke reflekterer så veldig over om det er knapper eller glidelås på ting. Takk og lov for at knøttet stort sett har arvet pysjer til nå, he he.
børdi Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 har kjøpt der ja, men har kjøpt med knapper...
pinglo Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Har og kjøpt pysjer på spar kjøp,men de har knapper. Men har en pysj med glidlås som veslejenta fikk av tanta si. Hun skal tidlig krøkes,så hun har fått masse VIF supporter klær av tanta si.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Er nok lurt å bare kjøpe med kanpper, ja! Jeg hadde nok ikke kjøpt med glidelås selv, men var mannen som kjøpte. Kunne jo ikke si at den bruker vi ikke, synes jeg. Første gang han har kjøpt klær til snuppa vår:-) HI
Gjest Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 He he, nei HI, jeg hadde heller ikke sagt til min kjære at han hadde kjøpt noe galt hvis han hadde handlet pysj til knøttet mitt...da hadde jeg heller funnet fra fila ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå